Bukefalos 28 år!

Har era pållar börjat fälla vinterpälsen?

Hehe... det kan man lungt påstå!!!

Nordisen började fälla redan för en månad sedan! Varmblodet har börjat fälla för nån vecka sedan. Det är aaaningens irrierande att vara ute och köra pållarna nu, man får mun och ögon fulla med hår... :p
 
Ponnyn fäller som en isbjörn. iofs så har hon mkt mer päls än araben. Han fäller bara lite. Men han har bar fjun på kroppen jämfört med henne anyway. Märktes på ridbyxorna när jag red barbacka idag iaf :D
 
JAPPS jag är helt vit efter jag har borstat min lilla kuse:p hehe..
 
jajamensan,syns inte så mycket när jag borstar
men det syns på min tröja.Fina hår som äter sig in i tröjan.skit svårt att få bort.Irriterad är hon också fast hon är 12år,Har aldrig visat något tidigare. :confused:
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Hundhälsa Sedan mellandagarna har jag märkt en markant skillnad i mängden hundhår på golven igen. Sommarpälsfällningen var absurd, jag fick...
Svar
19
· Visningar
3 066
Senast: Red_Chili
·
Hästvård Hej! Jag rider en appaloosa-korsning på 7 år, valack, import från Spanien. Bor på västkusten där det varit väldigt varmt ett tag och han...
Svar
7
· Visningar
1 254
Senast: Efwa
·
Hästvård Jag har en häst med krullig, eller rättare sagt vågig, svans. Hon har väldigt tjock svans och mycket man (islandshäst). Fick idag en...
Svar
12
· Visningar
1 485
Senast: Sirap
·
Hundavel & Ras När man läser rasbeskrivningar är det inte sällan man läser att just den rasen har mycket personlighet, är riktiga karaktärer. Då och då...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 212
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp