Bukefalos 28 år!

har fiskar känslor??

Sv: har fiskar känslor??

För mig är dom "bara prydnadsdjur" som man inte får någon kontakt med.

prydnadsdjur håller jag med om jag har mitt för att det är fint och se på.. Men det finns en firre som kommer upp till ytan och ska bli "klappad" den följer efter i akvariumet när man går förbi tills den har fått sin "klapp" då är det bra.
Inte vet jag hur man ska tolka det
 
Sv: har fiskar känslor??

Tycker inte man ska spola ner levande fiskar i toaletten. Jag tror inte att fiskar har känslor men jag tror att dom känner smärta.
 
Sv: har fiskar känslor??

Tycker dom flesta svar här är otroligt omogna, bara för att fiskar kanske inte är världens smartaste djur så är det okej att plåga dom??
Och bara för att man har tröttnat så ska man antingen spola ner den i toaletten eller slå ihäl den?? Okej fiskar är väl kanske inget keldjur som man får "kontakt" med, men det är fortfarande ett levande djur och ett ANSVAR!! :mad: Precis som alla andra djur är, alla djur både stora som små ska man bara skaffa väl genomtänkt och inte bara för skoj och sen ta livet av dom!!! Va är det med folk igentligen?? :confused: :mad:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
1 950
Senast: Fruentimber
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 061
Senast: Mauen
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
12 212
Senast: tott
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 432
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp