Har ni någon gång sett en hund rida?? ^^

Varmblod90

Trådstartare
http://vimeo.com/7503340

Det är mamma till min Atlas. Hon sitter helt coolt uppe på ryggen, full koncentration ^^ Häftigt faktiskt:laugh:

Även Atlas börja ta efter lite smått, sådan mor sådan son:p:D

196-300x250.jpg
 
Sv: Har ni någon gång sett en hund rida?? ^^

Japp det har jag :D Eller ja, när han var liten valp kunde han sitta där länge och t.o.m lägga sig ner och vila i shettisens varma päls :love:



Sen blev liten valp stor :p
 
Sv: Har ni någon gång sett en hund rida?? ^^

Gud va charmigt =)
 
Sv: Har ni någon gång sett en hund rida?? ^^

åh gud vad gulligt. Min lilla jack russell valp på 7månader är het tokig i hästar, han skulle bli alldeles för vild om man satte honom på hästryggen:D
 
Sv: Har ni någon gång sett en hund rida?? ^^

Visst är det ^^
Länken till videon fungera som den ska va??
 
Sv: Har ni någon gång sett en hund rida?? ^^

Vad bra, tänkte jag fråga för min data krånglade lite när jag klickade på den ^^
 

Liknande trådar

Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
608
Senast: Acto
·
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
789
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 305
Hundträning Vi har två hundar, en OEB och en OEB/Bully. Tikar, uppvuxna tillsammans, nu 1,5 och 1,3 år. De skulle ha kastreras efter första löp men...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
13 427
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp