Har ni någon gång sett en hund rida?? ^^

Varmblod90

Trådstartare
http://vimeo.com/7503340

Det är mamma till min Atlas. Hon sitter helt coolt uppe på ryggen, full koncentration ^^ Häftigt faktiskt:laugh:

Även Atlas börja ta efter lite smått, sådan mor sådan son:p:D

196-300x250.jpg
 
Sv: Har ni någon gång sett en hund rida?? ^^

Japp det har jag :D Eller ja, när han var liten valp kunde han sitta där länge och t.o.m lägga sig ner och vila i shettisens varma päls :love:



Sen blev liten valp stor :p
 
Sv: Har ni någon gång sett en hund rida?? ^^

Gud va charmigt =)
 
Sv: Har ni någon gång sett en hund rida?? ^^

åh gud vad gulligt. Min lilla jack russell valp på 7månader är het tokig i hästar, han skulle bli alldeles för vild om man satte honom på hästryggen:D
 
Sv: Har ni någon gång sett en hund rida?? ^^

Visst är det ^^
Länken till videon fungera som den ska va??
 
Sv: Har ni någon gång sett en hund rida?? ^^

Vad bra, tänkte jag fråga för min data krånglade lite när jag klickade på den ^^
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 239
Senast: Bulldoozer
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 597
Senast: hastflicka
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 285
Senast: Acto
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
866
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp