Har ni någonsin sett en skalad citron? Och andra konstiga uppenbarelser.

purity_666

Trådstartare
Häromdagen bara slog det mig att jag, under mina snart 37 levnadsår, aldrig sett en skalad citron. Jag tog upp frågan med tanterna på röda korset, alla 70 +, och de hade heller inte sett någon. Har ni?

Har ni några andra såna konstigheter på lur som ni bara insett sådär?

Bara för att:
13266067_10154127329917456_8908665461888901585_n.jpg
 
jodå...
En av de första bland mina vänner som blev gravid frossade i citroner under graviditeten - hon åt typ 3-4 stycken om dagen som hon skalade och åt i klyftor, så som "mer normala människor" gör med apelsiner.... :wtf:
 
På fruktspåret så måste jag erkänna att innan jag såg en ananasodling så hade jag ingen aning om hur ananas växte. Utan att ha tänkt närmare på det så trodde jag nog att de växte på buskar typ rosbuske
 
Att vattnet från en maskin tvätt täcker hela mitt badrumsgolv :mad: Men så blir det visst om man glömmer att ta bort duschlisten och fälla ner röret :o
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 748
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 845
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 953
Senast: Dimmoln
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 336
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp