Bukefalos 28 år!

Hejdå buke...

Ikväll är jag borta, bara så ni vet. Jag ska ut och träffa andra människor, och kommer därför inte ha tid med er. Vill ju inte att ni ska bli oroliga.

Tjingeling! Jag tittar in i eftermiddag för att besvara eventuella frågor och lindra oro.
Är det läge för initiativ till insamling till smartphone så det finns något att göra när alla andra irl:are sitter med näsan i sina lurar? Vi är alltid närvarande här, du är aldrig ensam!
Jag pm:ar kontonummer till dig där du kan göra insättning! Tyvärr är mitt konto utformat så att det krävs minst fyrsiffriga belopp vid insättning, men det gör nog inget, jag behöver en bra lur och jag reser gärna långt. Ok?
 
Är det läge för initiativ till insamling till smartphone så det finns något att göra när alla andra irl:are sitter med näsan i sina lurar? Vi är alltid närvarande här, du är aldrig ensam!
Jag pm:ar kontonummer till dig där du kan göra insättning! Tyvärr är mitt konto utformat så att det krävs minst fyrsiffriga belopp vid insättning, men det gör nog inget, jag behöver en bra lur och jag reser gärna långt. Ok?


En iphone6 tack.
 
En utvärdering:

Vid 23 när vi hade delat ett par flaskor vin, ätit gott och diskuterat vem vi skulle offra om vi satt i en båt och behövde bli av med någon för att öka övrigas chanser till överlevnad kände jag mig som en riktigt festlig typ. Det höll i sig till ankomsten till hemmet runt 24 när jag hade promenerat med hunden.


I morse när klockan ringde 04.30- inte så himla festlig, och ganska mycket fattigare.

Ni är ju billigare i drift kan konstateras:D
 
Nänä, jag har varit tvungen att vara högpresterande idag. Nu laddar jag om inför kvällens fest, styrelsemöte.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 055
Senast: Mauen
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 631
Senast: Nixehen
·
Samhälle Jag har iofs inget att komma med i frågan ... men är JÄTTEförvånad över att ett forum som Buke inte tagit upp händelserna alls?? How...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 837
Senast: golit
·
Kultur Jag håller på att göra ett utkast till en bok inom ett av mina specialområden. Målgruppen (tänker jag mig) är både forskare inom ämnet...
Svar
9
· Visningar
590
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp