Bukefalos 28 år!

Hejdå buke...

Hyacinth

Trådstartare
Ikväll är jag borta, bara så ni vet. Jag ska ut och träffa andra människor, och kommer därför inte ha tid med er. Vill ju inte att ni ska bli oroliga.

Tjingeling! Jag tittar in i eftermiddag för att besvara eventuella frågor och lindra oro.
 
Ikväll är jag borta, bara så ni vet. Jag ska ut och träffa andra människor, och kommer därför inte ha tid med er. Vill ju inte att ni ska bli oroliga.

Tjingeling! Jag tittar in i eftermiddag för att besvara eventuella frågor och lindra oro.

Är du helt övertygad om att det är tillåtet att bara sticka från oss så här?! :cautious:










:D
 
:cautious: Jag tycker ni tar det lite för bra. Jag kanske gillar det där irl:et och gör det till en vana.
 

Liknande trådar

Fritid Kära buke, jag behöver ett julklappsrim eller en rebus senast ikväll! Julklappen gäller ett presentkort på äventyrsbadet Kokpunkten samt...
Svar
2
· Visningar
478
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
426
Senast: Silver Girl
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 886
Senast: BernT
·
Tjatter på StarFM. Är det någon som brukar lyssna på detta? Jag var sjuk förra veckan och lyssnade då på radio andra tider än jag brukar och...
Svar
0
· Visningar
346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp