Helgerna är värst..

Eller börja jogga, det funkar också :)

Jag har också joggat (och gör det fortfarande ibland) men yogan utklassar det med hästlängder vad gäller att förbättra fysisk och psykisk hälsa (ångest, depression, självskadebeteende, utbrändhet, fibromyalgi, rygghälsa, huvudvärk, hjärthälsa, högt blodtryck och mycket mer). Om det gäller för alla typer av yoga låter jag vara osagt. Jag är mest bekant med MediYoga och kundaliniyoga. Vill man däremot ha kondition och endorfinkickar så är det joggingen som gäller.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 066
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 071
Senast: mars
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 473
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 820
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Det här med klädsel
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Vårföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp