Hemmabyxor

Diamonian

Trådstartare
Jag red i helgen och har ganska nya sköna ridthigts med hög midja, lite tjockare fluff på insidan. Jag ville inte riktigt hoppa ur dem sen och det slog mig att det borde ju gå att hitta likvärdiga att skrota runt i hemma utan helskoning 😁.

Inne har jag alltid mysbyxor helt enkelt men detta kanske var snäppet skönare. Däremot är jag inte superfitt så kanske måste invänta bättre vikttider för att det inte ska bukta ut eller skära in på mindre smickrande ställen 😂.

Vad har ni hemma och nått tips om extra sköna thights med hög midja?
 
Tycker att Bara har haft sköna tights (de jag har provat) och så har väl maya delores också tights helt utan skoning. Jag varierar mellan olika mysbyxor hemma, och ett par underställsbyxor i tjockare ullblandning (de brukar oftast benämnas "heavy wool" eller liknande), så det kan vara vält att kolla på. Annars är det väl bara att gå till någon sportbutik och prova dig fram tills du hittar något du gillar :)
 
Mina favoriter vintertid är just mina fluffiga vintertights från zaczess, så hade jag hittat likadana för civilt bruk hade jag levt i dem. :angel:

Jag är frusen och vill ha riktigt varma byxor, underställ under blir inte alls lika bekvämt!

Resten av året är mina absolut bekvämaste hemmabyxor från Senita athletics. Supermjuka!
 
Jag har tights från Lager 157 som är jättesköna o mjuka, stretchiga med om man pendlar i vikt eller är svullen om magen osv. Billiga med!
 
Inte tights, men jag gör som ungdomarna och skrotar runt hemma i rödrutiga flanellpyjamasbyxor. Har faktiskt haft dem ute också 😬
 
Jag har Lidls julleggings :D lite tjockare, stickade. Ska jag ut drar jag på mig jeans över dem. När våren kommer har jag träningstights från Maya freya. Väldigt mjuka och trevliga :up:
 
Älskar träningstights med ordentliga benfickor. Går helst runt i dem dygnet runt om jag får bestämma själv. Alltså hemma och inte för att jag ständigt är på gymmet eller så.

Gillar en modell från Stadium. W pocket ths, har i flera färger.
Finns även någon fodrad variant på samma.

Senast köpte jag dock jag dessa från BLACC pga bra pris och ville ha ett par fodrade att vara ute i. Också jättenöjd.
https://brandosa.com/collections/blacc/products/233456-blacc-fast-lane-winter-tights-f-bla
Bryr man sig inte så mycket om att det ska vara senaste säsongens färg eller så upplever jag att det finns väldigt mycket att välja mellan till bra pris.
 
Det skönaste jag har hemma, om jag måste ha byxor på mig, är någon slags mysbyxor i lite halkigt material som är raka i benen och riktigt höga i midjan. Inga fickor tyvärr, men väldigt mjukt och skönt. Annars är jag 100% för att gå runt i "hemmatröjor" (typ nattlinne/lång t-shirt).
 
Om du vill åt den fodrade känslan på dina leggings tipsar jag om Röhnisch-löpartights som är fodrade med hög stabil midja. Jag köpte mina på stadium.
 
Born Primitives Rest Day Atleisure joggers, har 4 par :love: Bra passform och fickor. Dessutom inte så tjocka så man kan ha dem under ett par outdoorbyxor så man slipper byta till långkalsonger när det är kallt.
 
Cubus merinoullsbyxor och antingen tillhörande tröja eller HappyHooddie om jag är riktigt trött :love:
 

Liknande trådar

Hästvård Vad gör man med en häst som har två vänsterfötter :confused: För att ta det hela från början; I september 2007 köpte jag en...
Svar
12
· Visningar
1 868
Senast: Bialitt
·
Distans Det finns säkert de av er som har åsikter om varför en del av dessa saker hände och hur man hade kunnat undvika dem. Men å andra sidan...
2
Svar
24
· Visningar
3 197
Senast: Madde71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp