Bukefalos 28 år!

High Chaparrall 2011

Texaz

Trådstartare
Nu är boendet släppt och stugor och rumm fullbokade efter 5 minuter!!!!

Men jag knep tre rum så nu jädrar blir det Chappen!!!!:banana:

Vilka mer ska dit??:laugh:
 
Sv: High Chaparrall 2011

Mitt :devil: bankkort dummade sig så min bokning gick inte att slutföra:cry: Kan säja att jag sa en hel del fula ord och jagade bakkort över hela firman..

Så vi har inget boende iår IGEN! men troligtvis åker vi upp över dagen ändå..
 
Sv: High Chaparrall 2011

Ja tre av mina funkade inte, var rätt svettig.....:p

Nu verkar sidan ha kraschat helt:crazy:
 
Sv: High Chaparrall 2011

åh det skulle vara så äckligt roligt att åka dit, men inget boende här heller :cry:
 
Sv: High Chaparrall 2011

Fast campingen finns ju kvar som alternativ om man kan tänka sig tält eller husvagn!:idea:
Vi funderade ett år på att stuva in klubbens militärtält och dra ner, fast jag är lite allergisk mot allt ståhej på tältavdelningen...:angel:
 
Sv: High Chaparrall 2011

Jag ska dit, men har ju den otroliga lyxen av att vara bördig från trakten så har både egen familj, svärföräldrar och kompisar på lagom avstånd!
 
Sv: High Chaparrall 2011

Jag ska dit! Får se hur jag löser boendet dock, och om jag kommer ha häst med mig eller ej... Förra året sov jag i bilen (kombi), men har jag häst med mig kanske jag lyxar till det med hästtransporten i år... ;)
 
Sv: High Chaparrall 2011

på hemsidan står det att det:

Observera att det inte går att boka campingplatser under eventhelgerna på High Chaparral.

väldigt konstigt :confused:


nå sova i bilen skulle ju kunna gå annars
 
Sv: High Chaparrall 2011

Nej man behöver inte boka på campingen, men det brukar alltid gå att få plats där!
 
Sv: High Chaparrall 2011

jag har fått husvagns plats på campingen varje år!! fast förra året och iår behöver jag inte oroa mig eftersom jag ska tävla:) åhhh vad jag långtar nu!!!
 
Sv: High Chaparrall 2011

Men hörrni, det finns ju boende i bland annat Hestra! Gnosjö har säkert också nåt, Gislaved med. Och Anderstorp! Hillestorp har säkert också nåt beboeligt.
 
Sv: High Chaparrall 2011

Ingår plats till alla tävlande! :) På ett halvgeggit, ojämnt fält bakom stallarna! :love::rofl: It's harcore to be a cowboy.

Får se om jag drar med mig häst eller inte, beror lite på när märren tänkt föla här hemma :) Men det är beställt till 10/6, så kan hon klämma ut vid den tiden ska det vara grönt! :D Att missa chappen finns inte ens på kartan..
 
Sv: High Chaparrall 2011

Ja skulle gott kunna tänka mig att tävla bara för att få bo på tävlingscampen:love::love::love:

Inte trångt och lite skitigt men gemytligt;). Och inte samma skrik och skrän som på vanliga campingen:(.


BTW så verkade det som om systemet lagt ner igår em, under kvällen gick det att boka igen men det fanns ju inga toppengrejer kvar, bl a helt slut fredag till lördag....Men för den som ska ner över andra dagar kan det vara värt att kika, jag lyckades själv boka två bäddar onsdag till fredag, som jag INTE ska ha, måste se om jag kan annulera bokningen...:crazy:
 
Sv: High Chaparrall 2011

jag har inte så långt dit så jag kanske åker o tittar.

eller har de några "lätta" klasser? D-tävling i trail? :angel:

googlade men hittade ingen info (bara om själva stället, inte själv aklubben o tävlingar)
 
Sv: High Chaparrall 2011

*kl*

boende löser nog sig på ett eller annat sätt. det svåra är nog att lyckas övertala sambon att följa med :D
 
Sv: High Chaparrall 2011

Tävlingarna ligger på internationell nivå, så några lätta klasser brukar inte finnas.... Fast Barrel Race och Pole bending är ju bara på en nivå:idea:

Ranch trailen brukar vara rätt imponerande att se men det tar nog några år till innan min häst har kommit i närheten av vad som ska klaras av, även om vissa moment fungerar hyggligt.
 

Liknande trådar

Kultur Tänkte att vi kunde ha en tråd för livemusik under året, pepp inför och recensioner när man varit iväg. Kanske man kan möta upp någon...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 782
Senast: Piglet
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 514
Senast: Sel
·
L
Anläggning Hej! Jag skulle vilja veta lite vad ni skulle tipsa om att välja av några olika stall! Jag har snart två ponnyer, har en nu och tanken...
2
Svar
22
· Visningar
3 356
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb Hej! Jag är uppsagd från mitt nuvarande arbete och kommer att bli arbetsbefriad inom någon månad. I dagarna blev jag kallad till...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
8 498
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Akvarietråden IV
  • Avliva aggressiv hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp