Bukefalos 28 år!

High Chaparrall 2011

Sv: High Chaparrall 2011

Fränt! Jag sitter ungefär tre mil bort och här har vi varken haft regn eller åska!
 
Sv: High Chaparrall 2011

Åsch..vad är väl några dagar på Chappen....helt underbart mysiga:love:

I år blir det bara ev ett kort dagsbesök i morgon..

Haha, ja jag kan tänka mig att det är det!

Har aldrig vart iväg själv, men nästa år så ska jag baske mig dra ihop ett gäng och åka ner! Måste ju sälla mig till Westernskaran nu när jag köpt mig en egen Paint och allt ;) Har ju förhoppningsvis lyckats dra med mig två systrar i "fördärvet" också, så det blir de tre musketörerna som drar ner nästa år i så fall :p
 
Sv: High Chaparrall 2011

Haha, ja jag kan tänka mig att det är det!

Har aldrig vart iväg själv, men nästa år så ska jag baske mig dra ihop ett gäng och åka ner! Måste ju sälla mig till Westernskaran nu när jag köpt mig en egen Paint och allt ;) Har ju förhoppningsvis lyckats dra med mig två systrar i "fördärvet" också, så det blir de tre musketörerna som drar ner nästa år i så fall :p

Helt rätt inställning :banana:
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 554
Senast: Snurrfian
·
Kultur Tänkte att vi kunde ha en tråd för livemusik under året, pepp inför och recensioner när man varit iväg. Kanske man kan möta upp någon...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 791
Senast: Piglet
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 579
Senast: Sel
·
L
Anläggning Hej! Jag skulle vilja veta lite vad ni skulle tipsa om att välja av några olika stall! Jag har snart två ponnyer, har en nu och tanken...
2
Svar
22
· Visningar
3 374
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp