Hingst till sto med Jazz

Jag har inte sagt att de inte kan vara fantastiska ;) om du vill ha krack i stammen så kanske Bordeaux kan vara något för dig, han är snäll, arbetsvillig och har talang.
Jag vet faktiskt inte, bor själv inte längre i Sverige så har inte så bra koll på seminstationer. De Niro är också en väldigt framgångsrik hingst, rubin royal är också en favorit.

+ på Rubin Royal.
 
Jag har inte sagt att de inte kan vara fantastiska ;) om du vill ha krack i stammen så kanske Bordeaux kan vara något för dig, han är snäll, arbetsvillig och har talang.
Jag vet faktiskt inte, bor själv inte längre i Sverige så har inte så bra koll på seminstationer. De Niro är också en väldigt framgångsrik hingst, rubin royal är också en favorit.

Du menar så Framförallt vill jag ha en avkomma till mig själv men som också kan var lättsåld, en avkomma med kapacitet för GP dressyr. Ska inte avlas för att vara bäst som unghäst utan som äldre i högsta klasserna. Så framförallt i uppförsbacke med bra inställning och arbetsvillig. Vill förbättra galoppen hos mitt sto och ha mer elasticitet samt mer gång uppåt då hon kan bli lite för rak i sina rörelser. Personligen gillar jag hästar med mycket framåtdriv och energi som är lätta för hand och skänkel, får absolut inte vara tungridna.
 

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
6 526
Senast: Masse
·
Avel Har ett sto e.Clever Hill Q ue.Jazz som ska betäckas nästa år efter treårs och jag kan inte annat än att redan börja kika. Har kikat på...
47 48 49
Svar
974
· Visningar
90 310
Senast: Marty
·
Avel Någon som har tips til hingst til mitt Jazz/Lauries Crusador sto? Stoet är stort, nogot grovt men med eksepsjonelle gångartskvalitéer...
Svar
0
· Visningar
776
Senast: ElleE
·
Avel Hej, jag skulle vilja ha tips om hopphingstar att betäcka mitt D-ponny sto med! Meningen är att helst få fram en framtida tävlingshäst...
2
Svar
24
· Visningar
3 459

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp