hingstproven i danmark

skorpannorpan

Trådstartare
Är det någon som har kolla på hur det går för Don Olymbrio på 30 dagars provet? Eller om ni har nån sida jag kan kolla upp hur det går på? Vore jättetacksam!! :)
 
Sv: hingstproven i danmark

Nog bara ägarna och bekanta till dem som vet hur det går under provet, det har ju bara pågått 10 dagar än. Efter avslut 26 okt finns resultat på Dansk Varmblod, Hingstar, Hingsteafprövning, 35dagarstest. Säkert mycket rapportering i tidningen Ridehesten också.
 

Liknande trådar

Hästvård Hallå! Finns nån omvandlare på nätet som räknar ut vikten på hästen, om man har hästens mått? Eller nån som har ett viktmåttband och kan...
Svar
1
· Visningar
455
Senast: sweep
·
Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
719
Senast: bettysmatte
·
Övr. Hund Skapar ny tråd så vi inte tar över uppdateringstråden. Idag går semifinalen, de 30 bästa från fredagen går idag en internationell bana...
2
Svar
37
· Visningar
2 973
Senast: Pilot
·
Ridning ja märkte för ett litet tag sen att min häst kastar med huvudet vid trav. (vilar nu). hon har sett pigg å fräsch/ren ut annars å även...
2
Svar
22
· Visningar
1 884
Senast: Tossa90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Resultat på HD-röntgen
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp