Bukefalos 28 år!

hingstproven i danmark

skorpannorpan

Trådstartare
Är det någon som har kolla på hur det går för Don Olymbrio på 30 dagars provet? Eller om ni har nån sida jag kan kolla upp hur det går på? Vore jättetacksam!! :)
 
Sv: hingstproven i danmark

Nog bara ägarna och bekanta till dem som vet hur det går under provet, det har ju bara pågått 10 dagar än. Efter avslut 26 okt finns resultat på Dansk Varmblod, Hingstar, Hingsteafprövning, 35dagarstest. Säkert mycket rapportering i tidningen Ridehesten också.
 

Liknande trådar

Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
781
Senast: Nikan
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
574
Senast: MJLee
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
10
· Visningar
2 123
Foder & Strö Nya hästen fick med sig nått tillskott för magen, men inte i originalförpackning. Nån som har nå hum om vad det kan va? Doseringen va...
Svar
11
· Visningar
1 102
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp