Bukefalos 28 år!

Hingstval till Rubinsteinsto

Sv: Hingstval till Rubinsteinsto

Han står ju i Danmark så vill man säkra sig om sperma är det ju bara att köra över stoet
 
Sv: Hingstval till Rubinsteinsto

Attans,jag kan bara hålla redan på var hingstarna står................blir för komplicerat att även ha koll på bukemedlemarna ;)

Men han finns ju på TAI och det går att boka ,bara att ringa Ib så hjälper han gärna till med det.
 
Sv: Hingstval till Rubinsteinsto

Ja, jag vet folk som redan har bokat, bara för att vara säkra på att få sperma när det är dags!
 
Sv: Hingstval till Rubinsteinsto

Wind Dancer? (e. Weltruhm ee. Weltmeyer ue. Argentan)

Har en Wind Dancer-Rubinstern. Dock fux med strimbläs ;), trots att både mamma och pappa är svarta.
 
Senast ändrad:
Sv: Hingstval till Rubinsteinsto

Det har du nog rätt i! :) Men man kan väl inte utesluta en bra hingst bara för att han är fux, eller? ;) ;)
 
Sv: Hingstval till Rubinsteinsto

Jag skulle nog helt seriöst kunna utesluta en hingst för att den är fux om det fanns andra som är likvärdiga. Men det är ju mest fånigt, när man väl rider spelar ju inte färgen någon roll. ;)
 
Sv: Hingstval till Rubinsteinsto

Ja, det känns som en bit att åka faktiskt. :crazy:

Var finns info om denne L'espoir, googlade men lyckades inte hitta ngt direkt. Är tacksam om jag får lite hjälp!
 
Sv: Hingstval till Rubinsteinsto

Har faktiskt sett ett par trevliga avkommor till Wind Dancer. Men går det att få tag på honom i Sverige?
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 583
Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
1 637
Senast: Icfafn
·
Avel ska betäcka mitt sto sto till sommaren. hon har ingen märkvärdig stam annat än att farfar är donnerhall. ska inte sälja fölet utan ska...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 358
Senast: rebus
·
Avel Jag har ett sto som jag haft i 11 år, hon är 19 år, haft 2 avkommor tidigare. Hon har knappt tävlat pga mina dåliga nerver men hon har...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 152
Senast: pastejja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp