Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
HISS på den här!

mylshowcbvatjo9whmyg.jpg


Innehåller förmodligen en massa dåliga grejer man inte borde äta men det skiter jag i eftersom det är så få saker som smakar gott som jag faktiskt kan äta.


sylt-hallon---blabar-rasp--and-blueberry-jam__0090074_PE223515_S4.JPG


Den här älskar jag! Perfekt konsistens, god smak. HISS
 
coca-cola-life.jpg


Nästan, men inte helt olikt vanlig Cola

DISS


Jag drack den igår för första gången, jag tyckte den smakade apa, har en kemisk bismak. Jag trodde det var vanlig cola någon hade hällt upp åt mig och höll på att trilla av stolen när jag tog första klunken, tvi säger jag! Jättediss!
 
3340.png
3342.png

Nyheter i tacohyllan faller jag lätt för att testa. Sällan det kommer något bra däremot. Dessa smakar mest vinäger och kemikalier. DISSA!
 
Sjysst - ekologisk IKEA-sylt! Det visste jag inte att den var! Den är faktiskt väldigt god, och det är mycket bär i den. Mycket godare än BOB-sylterna.


Det håller jag med om. Vet inte om det är just för att den är ekologisk som den är godare (mina egenplockade blåbär och hallon var också rätt ekologiska tror jag) eller om det är något annat lurt. Sådär god blev inte min drottningsylt iallafall. :D
 
Där säger jag diss! : ) Speciellt den med päron, den var alldeles för stark i päronsmaken, blev mer som läsk och det var inte gott. :)
Jag håller med, diss! Tycker de smakar illa och jag var grymt besviken när jag testade "citron", citronen försvann helt bakom sliskigt äpple och päron eller vad det nu var. :yuck:
 
IMG-199887459.jpg

Garants Salsa Con Chipotle. 10kr på Willys. Skitgod skitstark chipotlesås, vräk i en matsked eller två i tomatsåsen eller varför inte i dom vita bönorna med tomatsås. Innehållsförteckningen är najs ända fram till slutet, lite onödigt med soyaolja men något bättre än palmolja iaf.
HISS.




IMG-104874307.jpg

Och en till HISS:
Billig. Ekologisk. Smakar riktig citron. Vad mer kan man begära?
 
IMG-199887459.jpg

Garants Salsa Con Chipotle. 10kr på Willys. Skitgod skitstark chipotlesås, vräk i en matsked eller två i tomatsåsen eller varför inte i dom vita bönorna med tomatsås. Innehållsförteckningen är najs ända fram till slutet, lite onödigt med soyaolja men något bättre än palmolja iaf.
HISS.




IMG-104874307.jpg

Och en till HISS:
Billig. Ekologisk. Smakar riktig citron. Vad mer kan man begära?

Kul, jag har gått och sneglat på den där salsan (ÄLSKAR chipotle) så då törs man prova då :up: :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp