HjÄÄÄlp!

V

vbm

Hur tar man bort en tråd som man har skapat och vill ta bort genast!!
Någon?? :confused:
 
Sv: HjÄÄÄlp!

Du kan inte ta bort den själv, men inom en viss tid efter att tråden är skapad kan du trycka på "Ändra", brevid citat-svar och radera hela texten.
 
Sv: HjÄÄÄlp!

Men det är redan många somm har svarat på tråden. Och jag vill inte ha kvar den :cry: :confused: :crazy: :eek: :mad:
 
Sv: HjÄÄÄlp!

Pm:a moderator för underforumet det gäller, och förklara varför du vill ha bort tråden, eller klicka på den röda triangeln och förklara där.

Men för att få en egen tråd bortplockad "bara för att man inte vill ha den kvar", räcker oftast inte för att få den bortploclad.
Men du kan ju alltid försöka
 
Sv: HjÄÄÄlp!

Gå in på msn då!! Vill ju veta vad den tråden handlade om ;)

Gud vilken fin bild på Jack fresten!! Jag har inte sett den innan...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
6 780
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
403
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har just börjat måla lite i datorn med Krita. Jag har nyss gjort en målning i flera olika lager. Trots att jag sparat bilden är nu...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: tuaphua
·
Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
345
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp