HjÄÄÄlp!

V

vbm

Hur tar man bort en tråd som man har skapat och vill ta bort genast!!
Någon?? :confused:
 
Sv: HjÄÄÄlp!

Du kan inte ta bort den själv, men inom en viss tid efter att tråden är skapad kan du trycka på "Ändra", brevid citat-svar och radera hela texten.
 
Sv: HjÄÄÄlp!

Men det är redan många somm har svarat på tråden. Och jag vill inte ha kvar den :cry: :confused: :crazy: :eek: :mad:
 
Sv: HjÄÄÄlp!

Pm:a moderator för underforumet det gäller, och förklara varför du vill ha bort tråden, eller klicka på den röda triangeln och förklara där.

Men för att få en egen tråd bortplockad "bara för att man inte vill ha den kvar", räcker oftast inte för att få den bortploclad.
Men du kan ju alltid försöka
 
Sv: HjÄÄÄlp!

Gå in på msn då!! Vill ju veta vad den tråden handlade om ;)

Gud vilken fin bild på Jack fresten!! Jag har inte sett den innan...
 

Liknande trådar

Fritid Jag har just börjat måla lite i datorn med Krita. Jag har nyss gjort en målning i flera olika lager. Trots att jag sparat bilden är nu...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Oskar slickar intensivt på sporren på höger fram. Började idag. Han har redan hunnit slicka bort päls. Avleder och nejar - vilket...
Svar
3
· Visningar
616
Senast: tanten
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Tydligen någon som tar bort mina inlägg. Känns ju så där. Så jag tappar lusten helt att skriva något. Ta bort hela forumet få eller...
80 81 82
Svar
1 623
· Visningar
104 586
Senast: Gunnar
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
17 040
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp