Bukefalos 28 år!

Hjälmöverdrag

L

Love_Lee

Ni som har sytt egna hjälmöverdrag.. Vad har ni använt för tyg??
Vill sy ett eget men kommer inte på nått bra att använda.. Ser ju ut som typ baddräktstyg.. *ler* ;)
 
Du kan ju trä på en bikiniunderdel på hjälmen :idea: :smirk: :rofl: ;) *ironisk* fattar vad du menar...har funderat på sånt där militärfärgat tyg med kamouflagefärg så kan man se lite grym ut :cool: :crazy: :angel:
 
Hittade lite från en sökning på google, då jag sökte på just hjälmöverdrag:

Hjälmöverdrag 200:-
Lycra , passar enbart den amerikanska hjälmen
Nylon passar båda hjälmarna.
Finns i en mängd olika färgkombinationer.
 
Det jag har sytt är i jazzbyxortyg..eller vad man ska säga..Lycra tror jag det heter. Sånt där lent och blankt och stretch åt alla håll. (har det på min anv. bild..)
 

Liknande trådar

Fritid Jag behöver en ny hobby. Nått jag kan tillbringa alldeles för många timmar på Youtube med att lära mig kring och sen utöva praktiskt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 865
Senast: Badger
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
675
Utrustning Min stora ryktlåda börjar sjunga på sista versen och jag försöker hitta en ny i samma storlek. Uppskattar den till 55-60 cm lång...
Svar
6
· Visningar
806
Senast: Valle
·
Utrustning Hej, köpte ett eksemtäcke till pållen ifjol, men det blev inte använt mer än nån gång då det sitter som det gör. Mössan ska ju fästas...
Svar
6
· Visningar
820
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp