Hjälp, 32 cm breda vader, dressyrstövlar?!

S

Smissa

Hej :) Har ett litet problem, jag ska beställa dressyrstövlar, men har väldigt smala vader, dvs 32 cm breda på det bredaste stället, men mina ben är också ganska långa, från golv till knäveck är de 44 cm. Priset på stövlarna spelar ingen roll, har letat som en galning. Måttbeställer också gärna. Jag vill som sagt ha dressyrstövlar, märke spelar ingen roll men tycker dock inte om när de är alltför spetsiga i tån :)

Hoppas att någon vet något märke eller stövel :)
 
Sv: Hjälp, 32 cm breda vader, dressyrstövlar?!

vilket märke som helst kan iprincip erbjuda dig detta. Cavallo, Königs osv.. det är bara att slaska slantar så får du vad du behöver.
 
Sv: Hjälp, 32 cm breda vader, dressyrstövlar?!

Eftersom du kan tänka dig att måttbeställa så är det väl bara att kolla ut de snyggaste du hittar och slå till?

Jag har smala långa ben (33cm i vidd, 50cm i höjd) och har alltid måttat stövlar, både Cavallo och Königs har måttbeställning till helt ok pris!
 
Sv: Hjälp, 32 cm breda vader, dressyrstövlar?!

Håller med feel, ut och kolla vad du tycker är snyggast. Petrie, Cavallo och Königs har alla möjligheten att ta emot måttbeställningar.
 

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har ett par stövlar av den här modellen som kan berätta om de är nöjda eller inte? Jag har gått ner en del i vikt de...
Svar
3
· Visningar
694
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
1 037
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej Letar ridstövlar och börjar undra om jag någonsin kommer att hitta ett par som passar mig! Varenda stövel är för smal... :( Har...
Svar
11
· Visningar
5 343
Senast: Buck
·
Utrustning Har nu försökt köpa ridstövlar ett tag och undrar hur fasiken man ska hitta ett par som passar? Alla stövlar är antingen för långa eller...
Svar
12
· Visningar
6 647
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp