Bukefalos 28 år!

Hjälp att arrangera långritt för välgörande ändamål

W

wearst

Detta mail kom till oss via ridsportsförbundet och då det ligger utanför tävlingsgrenen Distansritt hjälper jag Claudia med att sprida förfrågan i Sverige i hopp om att någon på eget intiativ vill ta kontakt och hjälpa henne.
Hon är informerad om att jag lägger ut hennes kontaktuppgifter på Bukefalos.
Ingrid Boström

Mailet från Claudia;
-------------------------------------------------
Hej

Jag undrar om ni kan hjälpa mig att hitta information om långdistans ridning. Jag will rida i 7-10 dagar ungefär i sommar tillsamans med en väninna.

Vår avsikt är att samla pengar till en välgörenlut som heter PWS (Prader Willi Syndrome) vilket är ett mycket sällsynt genetiskt tillstånd som min lille nyfödda bror son har.

Jag är halv svensk, bor i London men kommar att resa till Sverige för att ordna detaljer.

Det är mycket att organisera och jag inser att det svåraste kommar att bli att hitta 2 lämpliga hästar.

Finns det stall eller stuterier som hyr ut hästar? Finns det några böcker, websidor eller personer som jag kan kontakta. Jag har nagra möjliga vägar men behöver råd av någon.

Jag ar en erfaren ryttare. Jag har ägt hästar nar jag var tonåring och har ridit regelbundet under åren och varit en safari guide i Africa bush under ett år, vicket innebär att man sitter i sadelen 6 timmar om dagen.

Förtillfället ser det ut som ett stort föredrag men det år till ett gott syfte. Jag har ocksa en Internationel Bank some vill matcha de pengar som jag tjänar.

Jag ser fram emot ert svar.

Claudia (ps sorry for some bad Swedish spelling and grammar)


CLAUDIAMARTIN

T 07734 109073

1P Cooper House
2 Michael Road
London SW6 2AD

www.claudiamartinjewellery.com
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp