Hjälp att välja dressyrstövlar

hannahanna

Trådstartare
Jag ska köpa dressyrstövlar från De Niro och kan inte bestämma mig för vilken modell och färg jag ska ha.
Tanken är så småningom att jag ska tävla men just nu tränar jag endast hemma och för tränare. Valet står mellan De Niros polostövel i ljusbrunt:
IMG_6008.jpg

DOCK är de sjukt känsliga för smuts och fläckar och passar inte superbra att tävla i och jag tänker att de kanske blir omoderna efter några år.

Alternativ två är likadana i svart
ddd.jpg


De gör dock inte riktigt modellen rätta tycker jag men är kanske bättre på tävling.

Alternativ tre är vanliga dressyrmodellen i svart:
IMG_73801.jpg


De är ju mest klassiska och stilrena men är ganska vida i vaden tycker jag och sitter inte lika snyggt då de är mindre figursydda. Jag tycker väl att de ljusbruna är snyggast men de är ju så känsliga i färgen, svåra att tävla i och kanske blir "omoderna". Så vilka tycker ni att jag ska köpa?
 
De har ju en annan brun färg också, lite mörkare och mer rödrun (ej den mörkbruna jag tänker på). Jag tycker den är snyggare och håller sig bättre.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 189
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 808
Senast: Pilot
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 156
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 164
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp