Bukefalos 28 år!

Hjälp hjälp hjälp kris!!!!

C

chalis

Jag har ett ENORMT problem. Min hyresvärd har tagit bort kontainern som vi har gödsel i (hon har inga hästar kvar, ska flytt) utan att säga något så nu har vi ingen stanns att lägga gödslet. vart kan man hyra/köpa en kontainer gärna för senare avhämtning snabbt. Bor i nynäshamn området. har ni andra tips så tar jag allt jag kan få. Vet inte vad jag ska göra.:cry: Plastsäckar har jag redan mockat i, i början av förra hösten då hon inte tog hem någon kontainer heller. snälla hjälp mig.:confused:
 
Sv: Hjälp hjälp hjälp kris!!!!

Vi hyrde av alltransport, tror dom finns i hela landet...

Annars föreslår jag "Transportbolag" på gula sidorna

Lycka till!
 
Sv: Hjälp hjälp hjälp kris!!!!

hur mycket kostar de för er?
 
Sv: Hjälp hjälp hjälp kris!!!!

hur mycket kostar de för er?

Tror att conteinern var gratis, bara tömningen som kostade. Vet ej vad det kostade per gång. Men det var nog inte superbilligt:angel: Törs inte gissa...

Ett billigare alternativ är ju att fråga en bonde om han kan "hyra ut" en flakvagn åt er o sen tömma den på något av hans gärden när den är full. Vet några som har det upplägget oxå..
 
Sv: Hjälp hjälp hjälp kris!!!!

Såg lite ex. på jobbet på transporter....

Timkostnad ca 850kr/tim
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Spinner vidare i egen tråd ang. privat väg och vägföreningar Vi är 4 hushåll på vår väg. Eftersom vi har hyrt ut möblerat rum och bor...
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: tara
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 340
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 940
Senast: lundsbo
·
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
13 184

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp