Bukefalos 28 år!

Hjälp med htc

Fibusen

Trådstartare
Igår gjorde jag några systemuppdateringar på min mobil, och bläää vad dåligt allt blev.

Bla så kunde jag tidigare trycka på knappen för att se om jag hade sms/missade samtal,trots att skärmlåset var på. Ny måste jag låsa upp skärmlåset innan jag kan se om jag fått något. Hittade ett alternativ,men då syntes meddelandet direkt,dvs vem som helst kunde läsa det...

Jag undrar om jag på något sätt kan få tillbaka att jag ser BARA ett brev eller telefon uppe i vänstra hörnet,trots att knapplåset är på?
 

Liknande trådar

Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 906
Övr. Hund Istället för att skriva hackiga och frustrerande trådkap i samtliga trådar om Doris får hon nu en egne tråd för er som vill följa...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 702
Senast: Gnist
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 082
Senast: cambodia
·
Hästmänniskan Jag är irriterad och behöver skriva av mig. Hästfolk brukar i allmänhet vara pålitliga människor. Det är min erfarenhet, men nu har...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 768
Senast: LucyShow
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp