HJÄLP mig! snälla!

D

Doeke

Ngn som vet hur man tar bort bilder, trådar, ja tar bort saker man gjort över huvudtaget ? :confused:
 
Sv: HJÄLP mig! snälla!

Hej!

Det går att ta bort/redigera inlägget inom 15 minuter. Därefter får man kontakta en moderator och be dom ta bort. :)
 
Sv: HJÄLP mig! snälla!

Tanken är att man inte ska kunna ta bort saker hur som helst utan att man ska stå för det man skriver. Så om du har en väldigt bra anledning till att tråden/inlägget ska bort kan du kontakta moderator, men det är inte säkert att det försvinner för det.
 
Sv: HJÄLP mig! snälla!

Det är lite som i verkliga livet.
Det man gör står man för.
Men om det verkligen finns en vettig anledning kanske en moderator kan hjälpa dej.
Lycka till.
 

Liknande trådar

Mat Behöver gå ner i vikt och hade velat ha recept hjälp av ngn app. men alla jag sett har inga val för att välja bort saker man är...
Svar
6
· Visningar
707
Senast: manda
·
Hästhantering Ja, som rubriken lyder. HUR kan jag lära hästen att ta godis snällt? Jag har en häst som gärna tar godis med exakt hela munnen. Tänder...
2
Svar
26
· Visningar
2 262
Senast: mily
·
Hästvård Undrar hur ni brukar rykta hästen inför ett vanligt ridpass? Får en känsla av att alla gör olika och ridskolor lär även ut olika så...
2
Svar
25
· Visningar
2 274
Senast: Bapelsin
·
Hästmänniskan Varför är endel häst människor inte så trevliga! Har blivit väldigt ledsen för kommentarer jag fått på mina trådar där man tror att jag...
Svar
11
· Visningar
1 966
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp