Bukefalos 28 år!

HJÄLP mig! snälla!

D

Doeke

Ngn som vet hur man tar bort bilder, trådar, ja tar bort saker man gjort över huvudtaget ? :confused:
 
Sv: HJÄLP mig! snälla!

Hej!

Det går att ta bort/redigera inlägget inom 15 minuter. Därefter får man kontakta en moderator och be dom ta bort. :)
 
Sv: HJÄLP mig! snälla!

Tanken är att man inte ska kunna ta bort saker hur som helst utan att man ska stå för det man skriver. Så om du har en väldigt bra anledning till att tråden/inlägget ska bort kan du kontakta moderator, men det är inte säkert att det försvinner för det.
 
Sv: HJÄLP mig! snälla!

Det är lite som i verkliga livet.
Det man gör står man för.
Men om det verkligen finns en vettig anledning kanske en moderator kan hjälpa dej.
Lycka till.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
7 039
Senast: Septicemia
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
387
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 347
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 340
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp