Bukefalos 28 år!

Hjälp! Ridövningar till min mormor

Sv: Hjälp! Ridövningar till min mormor

hej mormor!

jag tycker att det har varit enormt kul å få följa dig och tycker det är synd att du inte fortsätter.

önskar dig en underbar sommar åxå!

(nån liten tur på hästryggen ut i skogen blir det väl för dig i sommar, det är ju det som är hela charmen med att ha häst... ;) )
 
Sv: Hjälp! Ridövningar till min mormor

kl*

Hej alla mina bukebarn och barnbarn:D
Jag är väldigt glad över all uppmuntran och support under min tid på hästryggen. Det har betytt väldigt mycket för mig att få läsa alla vackra ord som ni skrivit om mig och Nina!:bow:

Men nu är nog min karriär slut, tyvärr. men ni har eran kvar.
Ha nu en skön sommar och må så gott allesammans!

Mormor Violet

Åååh! Vi kommer hoppas innerligt att du ändrar dig, ska du veta!:)
För detta var bland det mest fantastiska jag sett tror jag...ni har varit så fantastiska allihop! :love:

Vare sig du fortsätter med ridningen eller inte så kommer du ALLTID vara vår buke-stålmormor! :love:
(förresten, bor du i närheten av Uppsala? Annars har du en riktig look-a-like där :D)
 
Sv: Hjälp! Ridövningar till min mormor

Hej Violet!

Jag tycker att det är jättesynd att du inte vill rida längre. Hoppas att du ändrar dig, för det är jättebra träning för balans, muskler och koordination när man blivit lite äldre. ;) Samtidigt som det är jätteroligt och underbart! :bump:

Oavsett om du kommer att rida igen eller inte så har du gjort ett jättebra jobb, varit enormt modig och stark under tiden du lärde dig rida. :bow:
 
Sv: Hjälp! Ridövningar till min mormor

kl*

Hej alla mina bukebarn och barnbarn:D
Jag är väldigt glad över all uppmuntran och support under min tid på hästryggen. Det har betytt väldigt mycket för mig att få läsa alla vackra ord som ni skrivit om mig och Nina!:bow:

Men nu är nog min karriär slut, tyvärr. men ni har eran kvar.
Ha nu en skön sommar och må så gott allesammans!

Mormor Violet

Älskade lilla gullemormor! Inte ska du sluta rida! Du får skaffa dig en medryttarhäst att rida på en gång i veckan! Det gör gott för själen!

Du har vart suuuper duktig under det här året! Och vilken lyllos nina är som har en sån fräsig mormor! :bow::love:
 
Sv: Hjälp! Ridövningar till min mormor

kl*
Men nu är nog min karriär slut, tyvärr. men ni har eran kvar.
Ha nu en skön sommar och må så gott allesammans!

Mormor Violet

Undrar hur många som fick tårar i ögonen när du hälsade till oss!?!?! :love:
Det har varit en fantastisk resa för oss också. Så mycket engagemang och glädje. Jag tycker att Nina ska skriva en bok om detta. Med så mycket dokumenterat och med inklippta inlägg härifrån borde det kunna bli SÅ bra!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 216
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
13 258
Ridning Vi har haft vår D-ponny i tre år, en irländare som var rätt nyimporterad när vi köpte henne. Hon är (har varit?) en väldigt lättsam häst...
Svar
12
· Visningar
2 435
Senast: TinyWiny
·
Ridning Jag är 25 år gammal och har haft ett stort hästintresse hela livet.Började rida på ridskola i 6-årsåldern och red en gång i veckan tills...
Svar
13
· Visningar
2 225

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp