Bukefalos 28 år!

fiaskurken

Trådstartare
Angående storlekar i jackor från h**ks, jag har L i vanliga fall men de har ju nummer istället (4, 5, 6 7...) Vad ska man betsälla? Någon som vet? :confused: :confused: :confused:
 
längst bak i katalogen finns en sån där tabell, den finns säkert på internet också..

enligt den så borde L vara stl 6 om jag fattat det rätt :)
 
Tabell finns som sagt längst bak i katalogen (även på internet om det är där du beställer)
Men tänk på att alla kläder är unisex om det inte står specifikt dam eller herr. Jag får alltid beställa S istället för M när det gäller tröjor och jackor tex.

cranberry

ps, denna tråd ska nog ligga under ryttarutrustning eg.
 

Liknande trådar

Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
386
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hej! Här kommer en lite konstig fråga. På SKKs kopahund.se kan man ju söka på raserna och läsa lite om dem. Beskrivningarna är så vitt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 207
Senast: Fetaost
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Jag ska beställa nytt övergångstäcke och fastnade för Hansbo PRO 150g med separat hals. Nu behöver jag hjälp med att välja storlek...
Svar
1
· Visningar
467
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp