R

reykurboy

Jag såg att jag hade 93 medelanden i inkorgen så jag tog bort ganska många... Nu har jag 123 i inkorgen och 11 olästa och jag har inte fått några nya... :crazy: Hjälp!!
 
Sv: Hjälp!!!

Haha.. Då var du otroligt flitig, på bara ett par minuter... :rofl:

Vet inte vad det var men när jag raderade en hög, så visades en del medelande som olästa.... :confused: Jaja, det är fixat nu iallafall! :D
 
Sv: Hjälp!!!

Hemskt intetsägande inlägg måste jag säga. Först gastar du om hjälp, sedan när man hjälper ignorerar du helt hjälpen, sedan var det inget med detta. Varför bemödar man sig att hjälpa till... :confused:
 
Sv: Hjälp!!!

livet blir säkert roligare om du inte vore så sur!!! Det löste sig ju.... Och dessutom skriver väl jag vilka inlägg jag vill till mysko!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 957
Juridik & Ekonomi Mitt körkort har gått ut idag och jag skickade in handlingar för nytt körkort i januari men missade att registrera inbetalningen. När...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 663
Senast: Zpunk
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
338
Senast: Hellhound
·
IT & mobiler Såg en annan tråd, excel-akuten, och inser att här finns kanske hjälp att få? Jag ska multiplicera två celler och få svaret i en...
Svar
9
· Visningar
344
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vårföräldrar 2024
  • Gråter du?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp