R

reykurboy

Jag såg att jag hade 93 medelanden i inkorgen så jag tog bort ganska många... Nu har jag 123 i inkorgen och 11 olästa och jag har inte fått några nya... :crazy: Hjälp!!
 
Sv: Hjälp!!!

Haha.. Då var du otroligt flitig, på bara ett par minuter... :rofl:

Vet inte vad det var men när jag raderade en hög, så visades en del medelande som olästa.... :confused: Jaja, det är fixat nu iallafall! :D
 
Sv: Hjälp!!!

Hemskt intetsägande inlägg måste jag säga. Först gastar du om hjälp, sedan när man hjälper ignorerar du helt hjälpen, sedan var det inget med detta. Varför bemödar man sig att hjälpa till... :confused:
 
Sv: Hjälp!!!

livet blir säkert roligare om du inte vore så sur!!! Det löste sig ju.... Och dessutom skriver väl jag vilka inlägg jag vill till mysko!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Såg en annan tråd, excel-akuten, och inser att här finns kanske hjälp att få? Jag ska multiplicera två celler och få svaret i en...
Svar
9
· Visningar
344
Senast: Magnum
·
  • Artikel
Dagbok Jag minns att jag var nervös. Att flickan som borstade hästen verkade så kunnig och världsvan. Kanske var hon lite ledsen också, att...
Svar
3
· Visningar
778
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 749
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 238
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp