Hjälp mig med en låt!!!

Fibusen

Trådstartare
Jag har så lite information om låten, så jag har nästan gett upp att hitta på den, men gör ett sista försök här...

Det är en fin, lugn låt, en tjej och en kille sjunger om vartannat, och "refrängen" är något med att jag ska/vill/det bästa är om jag är själv/ensam. På engelska.

Nån duktig som kan komma med tips? Det är nog ingen låt som är aktuell i dagsläget, utan är nog en äldre låt. Hörde den kort kort under en bilresa och jag vill höra mer!!! Hjäääälp?!
 
Oj vad svårt!
Men passar på att länka till en av de vackraste låtarna jag vet, som råkar finnas som duett också ;) man vet ju aldrig!

 
Jag har så lite information om låten, så jag har nästan gett upp att hitta på den, men gör ett sista försök här...

Det är en fin, lugn låt, en tjej och en kille sjunger om vartannat, och "refrängen" är något med att jag ska/vill/det bästa är om jag är själv/ensam. På engelska.

Nån duktig som kan komma med tips? Det är nog ingen låt som är aktuell i dagsläget, utan är nog en äldre låt. Hörde den kort kort under en bilresa och jag vill höra mer!!! Hjäääälp?!

Lady antebellums need You now?
 
Jag tänkte direkt på Something Stupid men inte riktigt rätt text. Underlättar enormt om du skriver ut texten på engelska...

Originalet är med Frank och Nancy Sinatra men Robbie Williams och Nicole Kidman har gjort en cover som spelades mycket när den släppte:
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 576
Senast: alicegard
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 508
Senast: Roheryn
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
1 973
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 846
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp