Bukefalos 28 år!

Höga kusten-stövlar, hur är de i strl?

engblomlinnea

Trådstartare
Hej!
Har kikat på ett par höga kusten-ridstövlar på tradera, men dessa är i strl 41 och jag har 41/42 i strl annars. Är det någon som vet hur dessa stövlar är i storleken? Är de stora i strl eller kommer det att bli trångt?
Har tyvärr inte möjlighet att prova i butik, närmsta återförsäljare ligger ca 9 mil bort.
Tacksam för svar :)
 
Sv: Höga kusten-stövlar, hur är de i strl?

Jag har haft ett par. Har normalt 41/42 men fick köpa 42 då 41orna var för små :(
 
Sv: Höga kusten-stövlar, hur är de i strl?

Men de e väl sånna som ser ut som Graninge de är ju mkt runda i tårna så du borde ju komma i en mindre storlek..... mina är iaf rymliga jag har egentligen 41 men på mina sånna ridstövlar har jag 40 och de är stora, dock tror jag att jag har Graninges modell och inte högakusten
 
Sv: Höga kusten-stövlar, hur är de i strl?

Jag gör nog en chansning och lägger ett bud. Passar de inte får jag väl sälja dom vidare.. :) Tack för era svar!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Hade tänkt att jag skulle köpa mig ett par nya stövlar eftersom de jag har nu (Arezzo, svart från Hööks) är alldeles för höga för...
Svar
2
· Visningar
1 324
Senast: Lii
·
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 822
Senast: Alexandra_W
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 151
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp