Bukefalos 28 år!

Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Katalogen skickas ut i nästa vecka, den finns att hämta i butik på måndag.
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

trillade in på en blogg häromveckan där tjejen var en av hööks modeller och fick se lite av de nya kläderna, ska inte avslöja hur ngt såg ut men såg en väst som jag gärna skulle vilja prova och en mössa :) längtar efter katalogen även fast jag tyvärr tycker att dom får tråkigare sortiment hela tiden och handlar inte där så ofta längre men det är ju något speciellt att sitta hemma och bläddra i Höökskatalogen!
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

:d Det låter bra det;)

Haha jag läser Hööks kataloger som besatt, kan alting utantill tillslut... Men jag handlar inte så mycket där iallafall:p
Det är mer att jag MÅSTE kolla vad dom har innan jag kan kolla på märkesgrejjorna eller andra kedjor... (tvångtankar?):angel:
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

kl

Nu har detr ju kommit massa nyheter :d

Hittat en hel del jag är sugen på, men jag väntar tills det kommer ut till butikernba, vill pröva o klämma ordentligt.
Men eftersom jag ska beställa ett par andra saker kommer iaf ett skrittäcke slinka med :D
Annar vill jag titta på parkasen, fleecetröjan med hög krage, den luddiga tröjan, luxury fleecetäcket, steeds vinterkänga :)
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

KL

Fick katalogen idag (eller igår med tanke på vad klockan är, på måndagen i alla fall). Var inte några jätte exalterande nyheter. Skulle väl vara ponny regntäckena med stjärnor som var lite fina. Och som till min stora glädje finns i storlek så det passar min lilla stora häst också :D
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Jag såg en jacka jag gillade, ska absolut kolla in den! :laugh:

Annars är det väl mest småsaker som vanligt, typ svansskydd och nått schabrak! ;)

Men ändå sitter man där varje gång och prickar för i timtal för allt man ska ha, som man sen inte köper ändå för man hittar samma saker fast lyxigare någon annan stans... :angel: :D
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Inget revolutionerande direkt. Tyckte det mesta såg rätt tråkigt ut. Ett Gold Medal-träns med avtagbar snokremshållare som var fint, annars inget direkt jag fastnade för vid en snabb genombläddring.
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

kl

Nu har detr ju kommit massa nyheter :d

Hittat en hel del jag är sugen på, men jag väntar tills det kommer ut till butikernba, vill pröva o klämma ordentligt.
Men eftersom jag ska beställa ett par andra saker kommer iaf ett skrittäcke slinka med :D
Annar vill jag titta på parkasen, fleecetröjan med hög krage, den luddiga tröjan, luxury fleecetäcket, steeds vinterkänga :)


Steeds vinterstövel har jag och den är helt underbar att rida i när det är kallt... :)

Jag blev lite kär i det brunrutiga täcket med fast hals :love: ....himla trist att deras täcken inte sitter bra på min prins...hans färger som är brun och beige...
Lille shettisen kanske får sig ett nytt regntäcke, även om han egentligen inte behöver något mer än ett tjockt thermotäcke - tyckte det lila med stjärnor var väldigt gulligt...

Jag har sett en hel del tröjor som jag vill ha, och ett par ridbyxor i brunt....

Men det blir antagligen som vanligt, man sitter där och bläddrar i katalogen och kryssar för sånt man gärna vill ha men så köper man det inte i alla fall...
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

:d Det låter bra det;)

Haha jag läser Hööks kataloger som besatt, kan alting utantill tillslut... Men jag handlar inte så mycket där iallafall:p
Det är mer att jag MÅSTE kolla vad dom har innan jag kan kolla på märkesgrejjorna eller andra kedjor... (tvångtankar?):angel:

Know the feeling! Jag är likadan..
För övrigt så tyckte jag att den bruna Arlia västen var väldigt snygg, samt sweatshirten Acelia. Gillade de flesta av de nya ridbyxorna också. Till hästen så tyckte jag att Salford och Allington tränsen var också något jag hade kunnat köpa, samt det rutiga..ulltäcket grapithe och som vintertäcke gillade jag både set silvriga Titan och det Gröna highnec winter...då saknas bara pengarna:angel:
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

kl

fick min i förrigår, alltid kul att kolla men ingenting som verkade intressant, även om jag bara kollar ryttaravdelningen. :)
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Nu kom brevbäraren!

*Ida springer ut som besatt*

JAG FICK DEN:p:o
Nu ska jag lägga mig på gräsmattan och bättra på "brännan" på ben och rygg medans jag tvångsläser Hööks-katalogen:d

Återkommer när jag läst om varenda produkt typ 100gånger:D:rofl:
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

tycker nya kandaret var rätt fint. synd det inte var bild på det bruna. undrar om det går att plocka om till träns också?

sen det brunrutiga utetäcket var snyggt, synd det var så tunnt.

kul att dom satsat på brunt i år iaf istället för bara svarta kläder....
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Jag vill haaa det där täcket. Har också en liten storhäst, men jag misstänker att det skule vara på håret att täcket skulle passa. Någon som har koll på täckestorlekarna generellt sett hos Hööks? Är de "normala" små eller kanske stora? Hoppas på stora :P
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Jag har ett gammalt regntäcke som sitter kanonbra på mitt stora halvblod men jag har sett många nättare hästar med höökstäcken där täckena hänger som tält över hela hästen. Jag tror det skiljer från täcke till täcke.

Är det någon som kan säga hur den släta, lösa nosgrimman känns i lädret? Den är väldigt lockande men för dom pengarna kan man väl knappast förvänta sig någon höjdarkvalité...
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

KL

Nu när det ändå handlar om Hööks så undrar jag om det är någon som har erfarenhet av deras visningsgrimma? Det står att det är ponnystorlek, passarden även till föl (SWB då...)? Tycker det ser ganska mycket ut som ett föl på bilden...
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

har för mig att jag tyckte att Gold Medal hade bättre kvalite på lädret än clarige house..
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Jag vill haaa det där täcket. Har också en liten storhäst, men jag misstänker att det skule vara på håret att täcket skulle passa. Någon som har koll på täckestorlekarna generellt sett hos Hööks? Är de "normala" små eller kanske stora? Hoppas på stora :P

tycker de är stora i storlekarna om jag jämför med Bucas och HW, ca 5 cm större
 

Liknande trådar

Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
2 445
Senast: Badger
·
Utrustning Hej alla glada! :) Jag har letat i veckor efter den perfekta stalljackan/jackor för höst och vinter. Men har hittills inte hittat...
2
Svar
28
· Visningar
2 059
Senast: caradan
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 059
Senast: Gnist
·
Katthälsa Har ni tandvårdsrutiner? Några bra produkter? Jag har varit nästan löjligt förskonad från katter med tandproblem hittills. Hanoo hade...
Svar
13
· Visningar
668
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp