Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

LilaTiger

Trådstartare
Nu är snart Hööks Höst- och vinterkatalog för 2010 här!

Redan nu börjar det dyka upp nyheter på hemsidan, och jag tänkte att vi här kan diskutera nyheterna.

:D

Så, har ni spanat in något ni gillar ännu?
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Eh, var hittar du det? Finns det någon länk? :D

Här kommer länk på produktnyheterna...och jag vet av erfarenhet att katalogen brukar komma rätt snabbt efter att de dyker upp på deras hemsida + att det i en annan gammal tråd skrevs att katalogerna skulle komma till kunderna i mitten av juli (i nästa vecka kanske?) och att en del nyheter redan kommit i butikerna.

http://www.hooks.se/assets/contentpages/NewProducts.aspx?deptid=5
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

det är ju bara att gå in på nyheter på deras hemsida.

Lika fula schabrak som vanligt. Ska dock klämma på comfypadden.
Den stickade tröjanyill hund såg fin ut :)
 
Senast ändrad:
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Fast en del av de där grejerna fanns ju förra vintern med?
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Jo, men det har ju kommit i nya färger i alla fall.
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

det är ju bara att gå in på nyheter på deras hemsida.

Lika fula schabrak som vanligt. Ska dock klämma på comfypadden.
Den stickade tröjanyill hund såg fin ut :)

Jag har köpt ett dressyrschabrak Fashion i brunt som faktiskt hade jättebra passform!
Har nästan bara brunt och beige till min häst så det här schabraket blir ett bra slit och släng schabrak. :)
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

mestadels fula grejer som vanligt.
Gillade dock SM Newton täcket. såg trevligt ut. men använder bara Bucas och HW så kommer inte köpa
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Jag har också lagt ned att köpa täcken ifrån Hööks. HW är det som gäller för min häst eftersom det är de enda täckena jag vet som han inte får skav av.

Men kan ändå tycka att det är skoj att titta i Hööks katalogen. Slit och släng saker kan jag köpa därifrån. :)
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Tack! :bow:

Inget rött så långt jag kunde se. Fattar de inte hur mycket jag skulle shoppa om det var rött. :angel:
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Tack! :bow:

Inget rött så långt jag kunde se. Fattar de inte hur mycket jag skulle shoppa om det var rött. :angel:

Det kanske kommer?
Själv är jag glad att det verkar komma in en hel del i brunt och beige i alla fall vad gäller schabrak...älskar de färgerna på min prins. :)
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Är lite nyfiken på deras comfypads, så vet någon något om de tas info gärna emot.
Behöver en del nya shabrak efter en utrensning av gamla och tråkiga. Men jag vill ju ha illgrönt, mörklila, grått och neonblått. :D
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Nu är ju inte det någon höstnyhet men jag funderar på att skaffa dressyrskydden (de som säljs i set om 4 för 729 kr) - är det någon som har dom som kan säga hur dom är?
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Varför la du in länken för:cry:
Jag som stått imot! :D Att sitta och bläddra i Hööks-katalogen /VS internet...ger liksom inte samma känsla...;)

Men såg två saker som jag vill känna och klämma på: De släta lädertyglarna och Camfy paden...:)

Förörigt längtar jag tills katalogen kommer...
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Hehe...men var ju inte mitt fel att du råkade sätta muspekaren där och trycka och titta...hehe.. :D ;)

Jag föredrar också att titta i katalogen och ser fram emot att den kommer...
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Synd att dom inte har fler texter att välja mellan på grimman med text. Sen skulle det ju inte varit sämre om själva grimman var lite snyggare heller... :)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej alla glada! :) Jag har letat i veckor efter den perfekta stalljackan/jackor för höst och vinter. Men har hittills inte hittat...
2
Svar
28
· Visningar
2 027
Senast: caradan
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 028
Senast: Sasse
·
Katthälsa Har ni tandvårdsrutiner? Några bra produkter? Jag har varit nästan löjligt förskonad från katter med tandproblem hittills. Hanoo hade...
Svar
13
· Visningar
625
Senast: Sassy
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 466
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp