Bukefalos 28 år!

Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Fiorano

Trådstartare
Ja, har ni hunnit kolla in dom? De verkar spinna vidare på dressyrmodet med ett nytt billigare dressyrträns-men med knepigt aachenfäste, pannband med swarowskistenar och ett nytt kandar. Tråkigt att de envisas med vanliga spännen på kandaret istället för hakar, annars var det snyggt! Jag föll för det nya luxury schabraken, kunde funnits i fler färger bara.

Snälla moderator låt denna tråd vara, som sagt det är en bukeklassiker att diskutera nyheterna!
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Vilken skitsida! Jag har för liten upplösning för att kolla på deras sida tydligen, inte fasiken kan man ha större på en netbook.

Kan du länka till just produktnyheterna?
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Gillade det förra kandaret bättre, tycker platta nosgrimmor är snyggare än bulliga (glad att jag hann beställa ett :laugh:)

GM Delfi tränset var snyggt, men kanske inte ringarna för käkremmen...

Mörkbruna färgen på HH Aries :love:

Smart med öron på ett flugpannband men varför varför är alla öron (oavsett märke) så SMÅ? Öronen får ju knappt plats!
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Jag har tittat lite, men det fanns inget dirket jag fastnade för, förutom ett träns som inte var en nyhet och det är redan inhandlat :p
Det borde dyka upp en ny katalog snart va?
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Jag blev helt såld i CH Galway, det finns inte på hemsidan men på baksidan av nya katalogen. Ponnytränset med ljusblått foder stal mitt "hjärta" för länge sedan, men jag nöjer mej med det okända oanvända antal som redan finns hemma.

//en evig ponnyryttare
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Kan jag skylla på att man inte får länka, istället för att säga att jag inte har den blekaste aning om hur man gör:o.Men vet att siadn kan vara lite tungjobbad i synnerhet när det är nyheter på G. Någon annan kanske kan länka?
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Ny katalog ska komma den sjunde-men läste just att någon här redan fått den! Och givetvis finns det mer i katalogen än på nätet. Morr.
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Håller med om HH Aries, såg faktiskt riktigt lyxigt ut a la Dyon:). Hoppas att det är lika fint irl.
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Högerklicka på länken och gå in på Egenskaper och spara http-adressen eller spara länk om du har Firefox.
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Se där, de börjar ta in än mer Euro-Star (denna gång tävlingsridbyxan "Euro-Star Hunter") för att försöka få folket att inte se Höök som en budget butik. :D
I övrigt vet jag inte riktigt, åker till någon av Stockholms butikerna och klämmer på sakerna irl det är först då jag brukar skapa mig en riktig uppfattning.
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

tråkigt att alla träns o pannband bara finns i svart!!

men schabraket med stora rutor var jättefint.
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Gillade det förra kandaret bättre, tycker platta nosgrimmor är snyggare än bulliga (glad att jag hann beställa ett :laugh:)

Jag gillade inte alls nosgrimman på det gamla CH kandaret. TYcker detta är mycket snyggare. Men, så är det vanliga spännen. Tycker inte det är så dressyrigt.

Gillar det nya tränset med den lustiga nosgrimman. Kan man plocka av achen remmen kan den vara klart intressant för att sätta nosgrimman på det kandar jag har.

Fast helst vill jag ha platt vadderad nosgrimma.
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Klickar upp nyheterna, o va får man upp...
Massa :devil: hundsaker!!! Jag skiter väl i alla dessa onödiga hundprylar. Jag letar hästsaker.

Sen blev jag besviken på hästnyheterna. Inga roliga saker alls om man inte är hopp/dressyr ryttare.
Inga roliga, häftiga o annorlunda färger.
Visserligen är det positivt eftersom det blir mindre svinn i plånboken. Men ändå.....
// Linda
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

tråkigt att alla träns o pannband bara finns i svart!!

Ja verkligen, håller helt med! Skulle gärna se mer av brunt läder överhuvudtaget, sadlar och sånt också.

Två av mina tre islänningar skulle isåfall få byta ut sina svarta stassar mot brunt. Så, hoppas hööks nån gång väljer att ta in mer brunt av dressyriga och islandsgrejer :banana:

Förövrigt vill jag att katalogen ska komma NU! :bump:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp