Bukefalos 28 år!

Hööks vår och sommar 2015

Hööks har inga egna märken.

Showmaster, Gold Medal, Claridge House m m är märken man kan köpa på tyska Krämer bl.a
 
Visst gör många men vissa är ju för uppenbara raka kopior :(

Det är precis likadant i alla branscher. Tycker Hööks får oförtjänt mycket skit för det.
När de dyra märkena kopierar varandra är det tyst men när Hööks gör det blir det världens liv.

Scapa gjorde ett täcke för kanske tio år sedan, Eskadron gjorde sen en kopia på det och sen Hööks. Då var det dumma Hööks som kopierade Eskadron och inte ett ord om de själva kopierat.
Samma med Dyon snakestile som är ren ripoff på John Whitakers träns.
 
Jag handlar inte märken så har inte koll vilka som kopierar varandra där.
Lutar dock åt börja för kvaliten blir bara sämre på hööks tycker jag.
Så då kanske jag kan se vilka som härmas där med ;)
 
Gula schabraket!! :love:
Med gula skydd :love:
Håller tummen för gula kombilindor oxå då jag lett efter det bra länge till ett ok pris. Men de brukar ju matcha sina lindor med säsongens schabrak rätt bra.
Vart visst inte så billigt för plånboken ändå :p
 
Var in i Kristianstads hööks idag en snabbis. Blev ett gult dressyr schabrak, fanns ett ;) gula skydden fanns bara i full än. Schabraket hade bra pris, skydden kändes lite dyra :/ men hoppas också på gula lindor sen :)
 
Åh det gula schabraket och det svarta med rosa kant var ju jättefina!!!
Nu längtar jag tills nya katalogen kommer :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 907
Senast: Therese1988
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
438
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 712
Senast: Tilly_85
·
Kläder & Bli fin Jag får varma fötter och klarar inte av heltäckande skor på sommaren. Jag har precis köpt ett par Birkenstock som jag ändå tycker...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 524
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp