Hööks vår och sommar 2015

Jag har varit jättebesviken på Prylbloggen sen Cecilia slutade och jag är det nu också. Jag vill se mer sneak peaks! Har någon tips om nån annan blogg som lagt ut tjuvtittar?

Jag hoppas på att det kommer finnas härliga ridbyxor, västar och tröjor, och att det kommer fler träns i storlek x-full :)!
 
En fråga!

Någon som vet om de har samma "butikserbjudanden" i alla butiker? Eller kan en butik sälja ut men inte en annan? Tex rabatt på sadlar.
 
Skall prova ut en sadel imorgon till min nya kille. Man kan ju alltid hoppas att det blir en brun så att jag kan köpa det där översta tränset sen, för satan vad snyggt jag tycker det är! Om det nu är lika snyggt i verkligheten vill säga :D
 
Var in om butiken i Lund idag för att fynda 2 par ridbyxor.
De hade fått upp en hel del nyheter. framförallt i klädväg.
Mycket nertonade färger såsom blått, grönt, brunt svart grått tyckte jag.
 
Jag var inom butiken här i Kristianstad och de höll på att larma och prissätta alla nya varor inför lanseringen nästa v. Men en del saker hade kommit ut i butiken. En denna träns, schabrak, ridbyxor mm. Även lite snyggare färger på gummibootsen.
 
Jag var inom butiken här i Kristianstad och de höll på att larma och prissätta alla nya varor inför lanseringen nästa v. Men en del saker hade kommit ut i butiken. En denna träns, schabrak, ridbyxor mm. Även lite snyggare färger på gummibootsen.

Vad är "lite snyggare färger"? :D

*nyfiket troll som inte behöver boots men är svag för fina färger ;) *
 
Var i butiken i hbg i söndags, såg lite saker som jag antar var nyheter för jag kände inte igen dem.

photo.php

photo.php


Dock tyckte jag dessa var sladdriga.

photo.php

Andra modeller och färger.

photo.php

Ett pullarträns.
 
Nähä, bilderna ville inte funka.
Fixar vid datan ikväll istället.
Högerklickade och valde visa bild så kom de fram i nytt fönster.
Jo det där borde vara nytt. Kände inte igen något av det.


Vart är alla roliga färger :( Känns som de mattats ut och tonat ner. Nu till våren vill jag ha mer färg!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 768
Senast: Therese1988
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
17 032
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
427
Senast: hamilton1
·
Hästmänniskan Hej! Snart dags att köpa egen häst efter att ha haft den önskan sedan 7 års ålder. Har nu äntligen en månadslön som tillåter häst och...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp