Bukefalos 28 år!

Hörni skarabor/studenter

Sv: Hörni skarabor/studenter

Hehe, här är en till ;)

Nåja, jag vet ju inte var jag tar vägen i höst. Men om jag är kvar så ställer jag gärna upp som hästvakt :p
 
Sv: Hörni skarabor/studenter

Vad roligt! Jag kommer bli så sjukt besviken om jag inte kommer in. 14 juli känns ofantligt långt bort!
Nå den som väntar på nått gott ;)

Som det är nu har jag en häst, men håller på att kolla på en till. Så frågan är ju om jag hinner köpa en till innan jag flyttar, men sällskap är alltid välkommet. Fanns ju tre boxar i stallet som jag förstog :laugh:


+ Sthu
men då kanske jag inte behöver oroa mig över mig :)
 
Sv: Hörni skarabor/studenter

Santoxen
Du tyckte inte det var jobbigt med avståndet till stan? Han sa vad det brukar kosta för dom som bott där tidigare och det var ju inte alls farligt. En extra filt på bara så blir det billigare också :p

Nä, det är inte längre in till stan än att det går att cykla, så det var inte jobbigt. Snarare skönt!
 
Sv: Hörni skarabor/studenter

Jag har också sökt och väntar med spänning på intagningsbeskedet :)
Har dock ingen häst att flytta ned utan får lämna dem hemma om jag nu kommer iväg... men kommer att försöka hitta en medryttarhäst eller liknande därnere, annars lär jag väl gå bananas efter ett par veckor ;)
 
Sv: Hörni skarabor/studenter

Men det låter ju bra :) vet du om det fanns någon ridbana eller ridhus i närheten där?

Shaadoow:
vad kul med en till, tror du du kommer in?
 
Sv: Hörni skarabor/studenter

Jo jag tror nog att jag kommer in, kom in för 2 år sedan men tackade nej av olika skäl. Men man vet aldrig :P
 
Sv: Hörni skarabor/studenter

Ja väntan är ju jobbig men man får hoppas att det är värt det ;)
 
Sv: Hörni skarabor/studenter

Jag har med sökt till skara. Men tror inte jag kommer in, men hoppas, hoppas, hoppas! Har 2 hästar men vet inte om båda ska med. Har inte kollat så mycket om bostad än. Men sånt brukar ju lösa sig :)
 
Sv: Hörni skarabor/studenter

vad kul :laugh:
nej studentbostäderna har väl inte släppts än, det gör dom väl när terminen är slut...?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har haft en hästpaus nu i 2 år då jag studerat och min häst blev till åren och fick tas bort i samband med att jag började...
Svar
17
· Visningar
2 154
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 642
Senast: Mabuse
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 740
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej! Har en tjej som hyr in sin häst hos mig på lösdrift. Då det var väldigt spartanskt till en början fick hon en hyra på 1000kr/mån...
2
Svar
28
· Visningar
5 459

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Upplägg nybörjarlektioner ridskola
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp