Bukefalos 28 år!

Hörselproblem?

Ja jag håller med, men man behöver inte trycka ner henne. När jag bodde i england var det liksom otänkbart att åka längre än 10 min till en VC, flyttade till sverige och närmsta är 30-40, inga problem.
Allt är relativt.
England är mer tättbefolkat, ska alla ha 10 minuter eller mindre till vårdcentralen (eller flera) så är det somliga som behöver en egen vårdcentral eller en för byn på 5-10 eller 50 invånare.
 
England är mer tättbefolkat, ska alla ha 10 minuter eller mindre till vårdcentralen (eller flera) så är det somliga som behöver en egen vårdcentral eller en för byn på 5-10 eller 50 invånare.
Det är DÄRFÖR det är relativt. Som jag redan skrev. Ska du försöka sätta dit mig får du faktiskt läsa allt jag skriver.

Jag vet också folk som har blivit rekomenderade revaxör, men att skriva att det är OFARLIGT är fel.
 
Av? Apotek eller VC?
Säkert blandat. Jag har inte förhört alla om exakt hur det gått till och exakta omständigheter. De avrådde vid infektion i mitt fall (att vänta och se då, fick mest intrycket att förkylningen kunde ge tillfälliga problem så det var inte så meningsfullt) men vad jag vet har TS inte någon infektion, inte vad hon skrivit om.
 
Det är DÄRFÖR det är relativt. Som jag redan skrev. Ska du försöka sätta dit mig får du faktiskt läsa allt jag skriver.

Jag vet också folk som har blivit rekomenderade revaxör, men att skriva att det är OFARLIGT är fel.
Suck, jag får väl sätta dig på ignore för din skull, du flyger ju i taket vad jag än skriver.
 
Säkert blandat. Jag har inte förhört alla om exakt hur det gått till och exakta omständigheter. De avrådde vid infektion i mitt fall (att vänta och se då, fick mest intrycket att förkylningen kunde ge tillfälliga problem så det var inte så meningsfullt) men vad jag vet har TS inte någon infektion, inte vad hon skrivit om.
Det blir ju väldigt konstigt då. Ts kanske har infektion och då säger du att revaxör inte kan skada, när det faktiskt kan det.
 
Ja ja. Du märkte kanske att du inte kan sätta dit mig så då måste du ignorera så att du ''vinner'', eller? Jag fattar inte :laugh:
Vadå sätta mig på dig? Problemet är att vad jag än skriver så tar du illa upp. Jag gitter inte tjafsa med dig så då är det bättre att få en påminnelse om att inte svara på dina inlägg så du slipper tro att jag vill komma åt dig. Och så kan jag ägna mig att diskutera med folk där jag slipper gå på tå för att de inte ska ta illa upp.
 
Vadå sätta mig på dig? Problemet är att vad jag än skriver så tar du illa upp. Jag gitter inte tjafsa med dig så då är det bättre att få en påminnelse om att inte svara på dina inlägg så du slipper tro att jag vill komma åt dig. Och så kan jag ägna mig att diskutera med folk där jag slipper gå på tå för att de inte ska ta illa upp.
Du får gärna skriva till mig om du vill, men läs vad jag skriver först. Med dig måste jag repetera en tre fyra gånger samma sak, helt onödigt när du kan läsa ordentligt förstå gången.

Jag regerar på att skriver det inte kan göra någon skada, när du själv blivit avrådd att använda revaxör, förstår inte hur det går ihop för dig.

LÄS bara vad jag skriver, det är himla respektlöst att inte läsa igenom.
 
Du får gärna skriva till mig om du vill, men läs vad jag skriver först. Med dig måste jag repetera en tre fyra gånger samma sak, helt onödigt när du kan läsa ordentligt förstå gången.

Jag regerar på att skriver det inte kan göra någon skada, när du själv blivit avrådd att använda revaxör, förstår inte hur det går ihop för dig.

LÄS bara vad jag skriver, det är himla respektlöst att inte läsa igenom.
Jag läser vad du skriver och är trött på alla insinuationer om att jag inte läser vad du skiver och att jag förföljer dig så fort jag inte tycker som du. Det är trista diskussioner och du mår säkert bättre av slippa svar från mig och slippa känna dig påhoppad. Så det här blir det sista på ett tag.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
474
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
20 040
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 317
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Vilka är de största riskerna med att ta en anställning hos en arbetsgivare utan kollektivavtal? Under vilka förutsättningar kan det...
Svar
16
· Visningar
1 444
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp