Bukefalos 28 år!

Höstföräldrar 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är han verkligen. :love: Passar på att njuta medans vi kan för det kan ju ändras rätt fort. :p
Nästan lite tur att storasyster kom före honom så man vet hur tufft det kan vara med vaknätter osv. Annars kunde man ju skaffa hur många som helst. :D
Eller så glömmer ni hur jobbigt det var med dottern om sonen fortsätter vara lätt och så blir det ett par till :p

@Is Hur mår du? Både gällande sambo och bf som väl bara är någon dag bort.
 
Eller så glömmer ni hur jobbigt det var med dottern om sonen fortsätter vara lätt och så blir det ett par till :p

@Is Hur mår du? Både gällande sambo och bf som väl bara är någon dag bort.

Haha. Risken finns väl. :D
Innan han kom var jag tvärsäker på att det var sista barnet.. Nu är jag faktiskt inte lika säker längre. :nailbiting: Hade glömt hur mysigt det är med bebisgos! :love:Knäpp man är. Glömmer direkt av hur jobbiga dom där sista månaderna var.. :o:laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
371
Senast: sjoberga
·
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
478
Senast: Rosett
·
Hemmet När jag rotar i frysen efter nåt, börjar varningssignalen tjuta efter bara kanske tio sekunder. Så jag brukar stänga av frysen medan jag...
Svar
15
· Visningar
684
Senast: Otherside
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
844
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp