Bukefalos 28 år!

Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

Kan brevbäraren dela ut ett paket innan första DL också?
Får den skicka paket till sig själv? Och får den välja samma mottagare av paket flera gånger?
Deadline är DagDL, men paketet kommer inte fram förrän e DagDL...

Nej, den får inte skicka till sig själv och får bara skicka en gång per person.
 
Puh fint folk kommer sent och i den här röran av föredettingar så känns det skönt att vara lite sen och slippa tjafset. :idea:
Jag har hittat hit nu!
 
Säg som det är, det är ett sexistiskt program som inte tål män som bryr sig om hälsa, utseende och självupptagenhet. Var är männen i Hollywodfruar, alltså hemmamännen?
Själv har jag inga problem att husera i denna kvinnliga miljö. Men jag undrar var Polis-Martin tog vägen? Hade säkert kunnat ge honom några tips, men det går ju inte ens att tagga karln!
 
Själv har jag inga problem att husera i denna kvinnliga miljö. Men jag undrar var Polis-Martin tog vägen? Hade säkert kunnat ge honom några tips, men det går ju inte ens att tagga karln!
@Martin_Melin är ju med mig. Han sitter fastkedjad i sängen som en riktig Karl ska vara :devil:
Och så långt borta från @paow det bara går ....:mad:
För att undgå inbjudan så har jag gjort honom till skyddad adress :p

Den enda som kan "tagga" honom är jag :love::angel:
 
Info från LL

Välkommen till Tengah!
Ser ut som alla äntligen checkat in, men ni verkar lite jetlaggade allihopa :p;)
Jag hoppas att fri tillgång till baren kan få er att vakna till och för att skaka om er ordentligt skickar vi genast in er i bikten där ni får berätta vilken er personliga sak är och varför ni valde just denna.

Bikten ska vara avslutad innan DagDL 21.15

Påminner även om borgmästarvalet :nailbiting:
 
Åkej! Personlig grej... hm...

Ja tar me mej en sån där multigrej som nån tog me sej sist, för de verkar typ smart. Ingen idé att packa kondomer lixom. :meh:
 
Info från LL

Välkommen till Tengah!
Ser ut som alla äntligen checkat in, men ni verkar lite jetlaggade allihopa :p;)
Jag hoppas att fri tillgång till baren kan få er att vakna till och för att skaka om er ordentligt skickar vi genast in er i bikten där ni får
berätta vilken er personliga sak är och varför ni valde just denna.

Bikten ska vara avslutad innan DagDL 21.15

Påminner även om borgmästarvalet :nailbiting:

Jag tar med mig hörlurar så att jag kan få lite lugn och ro när jag behöver det :D
 
Jag tar med mig en kompass, jag har urdåligt lokalsinne så det känns som en säkerhet om vi ska röra oss inåt ön.
 
Info från LL

Välkommen till Tengah!
Ser ut som alla äntligen checkat in, men ni verkar lite jetlaggade allihopa :p;)
Jag hoppas att fri tillgång till baren kan få er att vakna till och för att skaka om er ordentligt skickar vi genast in er i bikten där ni får
berätta vilken er personliga sak är och varför ni valde just denna.

Bikten ska vara avslutad innan DagDL 21.15

Påminner även om borgmästarvalet :nailbiting:
Jag tänkte ta med vin, för att stå ut med alla, men den här öde ön verkar ju komma med bar så det verkade ju helt plötsligt onödigt. Nä, det fick bli insektsmedel så jag slipper bli sönderbiten av sandloppor när jag bättrar på brännan.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
21 715
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
61 466
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp