Bukefalos 28 år!

Svenska Hollywoodfruarna (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag avslöjar inte exakt hur min q-radar funkar för då skulle hon ändra stil och då skulle jag få kalibrera om den. ;)
svårt att ändra stil bara sådär :p
Men fatta hur sjukt mycket jag har haft denna veckan? med två nick och så försöka skriva om sig själv och andra och dessutom försöka hitta olika teorier och tankar?
+
att jag målat och möblerat flera rum och dessutom varit hundvakt till två hundar som katterna inte gillade alls( hundarna var dock snälla- katterna som morrade och spottade och attackerade )

jag är TRÖTT i hela kroppen och knoppen:p
 
Det fåniga är att jag som älskar och förespråkar anonyma lekar hela tiden har blåst min täckmantel dag 1 i de två senaste... :o

Fast begränsad_utgåva höll distansen ut! :p
du får skippa att vara inloggad m ditt originalnick överhuvudtaget medan en lek pågår ;) :p
 
svårt att ändra stil bara sådär :p
Men fatta hur sjukt mycket jag har haft denna veckan? med två nick och så försöka skriva om sig själv och andra och dessutom försöka hitta olika teorier och tankar?
+
att jag målat och möblerat flera rum och dessutom varit hundvakt till två hundar som katterna inte gillade alls( hundarna var dock snälla- katterna som morrade och spottade och attackerade )

jag är TRÖTT i hela kroppen och knoppen:p
Men stackare, vi kan byta, mot min förkylning :devil:
 
Jag har stått lika frågande genom leken som vanligt, det var kul att få kolla inifrån lyan dock.
Så jag vill veta hur du avslöjade dig :D
Nu visste jag inte att Q och Ankan var samma person men med andra kan man lära sig hur deras personlighet är, hur de skriver och hur de teoriar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
41 491

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp