Bukefalos 28 år!

(Hoppning)UNGHÄST - Kvala/inte kvala

Grannox

Trådstartare
Tror iaf jag har lagt denna rätt. Annars får jag ju bara flytta den till rätt ställe när jag vet vart den ska vara

ALLA NI SOM TÄVLAR HOPPNING!

Jag har en unghäst som fyller 7 år nu i April, som startade unghästklasser i höstas men nu till våren när hon ska börja tävlas igen så undrar jag.

Måste hon fortfarande tävla unghästklass och kvala upp till A:0 A:0 eller får hon nu det året hon fyller 7/ eller när hon fyllt 7 år tävla i A:0 utan att behöva kvala in sig i klassen och isf hoppa 2 felfria Unghäst tävlingar?

Tacksam för svar

kramisar alla bukefalister!
 
Sv: (Hoppning)UNGHÄST - Kvala/inte kvala

När den är sju räknas den inte som unghäst längre och det är bara att hoppa på i avd A:laugh:
 
Sv: (Hoppning)UNGHÄST - Kvala/inte kvala

När den är sju räknas den inte som unghäst längre och det är bara att hoppa på i avd A:laugh:

Ok:) Är väldigt dålig på allt det här med hoppning och tävlingar :)
Har ju en tjej som hoppar henne åt mig men hon var intresserad o veta om hon kunde starta A:0 eller var tvungen att starta unghäst innan:)

Men gäller det från året de fyller 7 eller från det datumet de har fyllt 7?:)
 

Liknande trådar

Träning När ni är sådana som inte hoppar frivilligt som jag men ändå vill lära min unghäst det. Hade ni då lagt ut annons när tiden är kommen om...
Svar
14
· Visningar
1 536
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 273
Senast: Cambrie
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 953
Senast: hhere
·
L
  • Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 202
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp