Bukefalos 28 år!

J

Jezz

Hej!
Jag skulle behöva lite tips ang. hoppsadel...
Har en Apalosa Rialto... den är så himla skön och jag är jättenöjd. Men... den ligger inte riktigt bra på nya pållen, den är lite trång.
Jag vet att just den sadeln inte tillverkas mera.. och skulle vilja ha tips på en liknande sadel.
 
Appaloosa har väl många fina hoppsadlar? Det är väl bara att trava iväg till närmaste återförsäljare och spana in en ny! :)
 
Men köp en ny Prestige då? Dom heter inte Appaloosa länger...... :p Finns många olika modeller, båda flat och vanlig!
 

Liknande trådar

Utrustning Hej alla! Jag skulle verkligen behöva hjälp med att hitta en bra men prisvärd hoppsadel. Ska passa tinkerkorsning 162 cm med normal...
Svar
9
· Visningar
1 014
Senast: Fibusen
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 435
Senast: Buongusto
·
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag har precis startat ett litet företag där jag tillverkar pannband, främst till travhästar. Jag vill så gärna skicka med...
Svar
11
· Visningar
1 372
Senast: tara
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 099
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp