Bukefalos 28 år!

Horsereality V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm ja, det har du rätt i, det lär ju krävas om hon ska kunna prestera på utställning sen.
Fördelen är ju att jag åker bort i två veckor nu, så förhoppningsvis ploppar nästa föl ut lagom tills jag kommer hem utan att hon förlorat för mycket. Oj, nu blev det nervöst här, tänka tänka :nailbiting::rofl:
Det här är varför man ska åldra upp dem och ta föl så tidigt som möjligt. ;)
 
@Iamia Får man reklamera föl? :rofl:
Alltså, på det stora hela ser det ju rätt bra ut (väldigt imponerad av hans Health, framför allt. :up:) men 74 för strength? 74?! O_o
https://www.horsereality.com/horses/412507/
Oj då... :o :p Det kanske är nästa steg efter levande föl garanti..? Helt nöjd eller pengarna tillbaka! :up: (Med en massa finstilt-text... :D) Jag fick ett föl efter Tholymis med 78 i strength. Det tyckte jag var dåligt, men det är ett sto och hon har G+ på canter så hon får stanna ändå. Men 74... :laugh: :cautious: Kanske får sätta varningstext på honom...
 
Oj då... :o :p Det kanske är nästa steg efter levande föl garanti..? Helt nöjd eller pengarna tillbaka! :up: (Med en massa finstil-text... :D) Jag fick ett föl efter Tholymis med 78 i strength. Det tyckte jag var dåligt, men det är ett sto och hon har G+ på canter så hon får stanna ändå. Men 74... :laugh: :cautious: Kanske får sätta varningstext på honom...
Ja, alltså, stoet har ju 76, så jag hade ju inte väntat mig nåt tokbra på strength, men liksom, 74... Det känns inte riktigt okej. :cautious::rofl: Alla hennes andra föl har ju legat runt 80 där, så jag hade nog väntat mig nåt liknande. Men han måste ju verkligen fått bådas sämsta siffror och lite minus på det.
 
Det stod en liten söt D Z TO-islandshingst i stallet när jag vaknade! 602 i GP och 8VG. :Dhttps://www.horsereality.com/horses/411294/silfurreynir (Kunde det inte varit ett sto bara... För tillfället är jag tydligen i ett hingststim. Speciellt de bra fölen med rolig färg är alla hingstar känns det som.)
Och jag som senast igår muttrade över att stona får roliga färger medan hingstarna får tråkigare färger! :rofl::rofl: Jag behöver locka folk till att använda mina hingstar ju, och då hjälper rolig färg :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 977
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 868
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 925
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 707
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp