Bukefalos 28 år!

Horsereality V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag kommer det att födas en helbror till Gaster. :nailbiting: Det ska bli spännande att se om det går att få något lika lyckat igen, för jösses vad nöjd jag är med den pojken!
 
Eeeh. Var det du som betalade massor och som jag t o m förundrades över här? :rofl: :o :laugh:

Men ja! Himmel vilken fin! :love: Jag har ett bra Harryföl jag med, med 323 i endurance, men ”bara” 708 i GP och 3VG. Och hingst... :cautious:

Ja det kan det ha varit :angel:
Ok, tror jag ska prova honom igen, eller har du tips på nån annan? :D
 
Ja det kan det ha varit :angel:
Ok, tror jag ska prova honom igen, eller har du tips på nån annan? :D
:rofl: Du kunde ju ha sagt något så hade priset kunnat vara något lägre... :p Men jag klagar inte såklart. :D

Med det resultatet hade jag nog provat igen... Tänk om du kan få till nåt ännu bättre. :eek:
 
:rofl: Du kunde ju ha sagt något så hade priset kunnat vara något lägre... :p Men jag klagar inte såklart. :D

Med det resultatet hade jag nog provat igen... Tänk om du kan få till nåt ännu bättre. :eek:

Jag la bud när det redan var högt så det hade nog inte gjort så mycket skillnad :D

Ja jag tror jag provar igen faktiskt!
 
Tre värdelösa föl idag :cautious: Mustangerna var väl inte så dåliga, med 680 i GP på båda och en med alla G och en med 2VG, men ändå för dåliga för att vara hingstar, suck.

Åldrade upp ett mustangsto idag, så om någon har tips på en mustanghingst med minst GP695 och helst minst 3VG så får ni gärna hojta. Om möjligt utan 01129 i stammen :p
https://www.horsereality.com/horses/361414/nicky-glory
 
Jag har ett mustangsto jag inte kan bestämma mig för om jag ska pensionera eller inte. Hon har fått några ganska bra föl på som max 689 i GP men oftast inga eller bara ett fåtal VG och resten G. Hon själv har 651 I GP och 12 så hon lämnar betydligt bättre föl än sig själv. Dessutom går hon helt okej i endurance och är på sista nivån. Det hjälper inte heller att hon är så jäkla söt :arghh:

Screenshot_20190207_091324.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 977
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 868
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 925
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 715
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp