Bukefalos 28 år!

Horseware storlekar!

cello

Trådstartare
Letade nästan ihjäl mig efter passande täcke till mitt varmblod. Allt gav bogskav. Provade ett HW rhino original, medium, vilket satt som en smäck! Efter ett tag kom jag fram till att det var mycket smartare att köpa ett lite + liners. Äntligen täcke som passar!!
Nej! :( Lite-täcket passade ju inte alls lika bra. Det är både för långt och stort i bogarna. Trodde ju att det skulle vara samma passform på alla rhino original. Någon annan som har upplevt samma?
Har stl 140 nu och 135 borde inte passa, enligt hennes mått. Kanske borde mäta täcket, kan vara felmärkt?
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har ett halvblod som passar perfekt i stl 145 HW Rambo Original med v-knäppning (Supreme fungerar också, i alla fall på äldre...
Svar
11
· Visningar
556
Senast: Lemeie
·
Utrustning Hej! Blev till slut tvungen att skaffa mig ett användarkonto efter att ha läst på forumet i det dolda i en halv evighet 🙄 Det som...
2
Svar
20
· Visningar
1 875
Senast: blayenka
·
Utrustning Hjälp mig spåna. Jag använder Horseware, deras utbud passar min täckesfilosofi. Men om ni har andra tips som ger mig Halvhals...
2
Svar
35
· Visningar
3 679
Utrustning Jag vet inte om det är jag som är en idiot som inte kan leta (det är absolut tänkbart) eller om det är så att Horseware-täckena finns i...
2
Svar
23
· Visningar
8 460
Senast: Camigween
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lastnät till bil
  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp