Bukefalos 28 år!

Howrsetråden, nummer 10!

Hellu! Dags för mig att kika in här nu då. Är miltonstabble (med två B... Var 11 år när kontot kom till år 2010) Tog en låååååång paus men kom tillbaks för en dryg månad sedan. Här på buke har jag hängt sen flera år tillbaka dock under ett annat konto som jag glömde bort mina uppgifter till. Var dock aldrig särskilt aktiv utan satt mest och läste vad andra skrev.

Någon som har en fullbluppad Fullblods hingst med en GP på minst 1690 att erbjuda en betäckning med?
 
Jag har börjat spela Howrse igen efter ett uppehåll på två år. Tyvärr var jag tvungen att skapa en ny användare eftersom jag inte kom ihåg mitt gamla användarnamn, och kunde inte hitta mina uppgifter på mejlen. Aja, finns inte så mycket man kan göra åt saken... Jag hade glömt hur roligt och beroendeframkallande det spelet är.

Måste bara kolla en sak som jag aldrig förstått mig på. Hästar som heter exempelvis Sto 1654.34 och liknande. Vad står det för? Vad betyder det? Blir helt knäpp när man ser att var och varannan häst heter något sådant, och jag är så frågvis av mig och måste veta allt :(
 
Jag har börjat spela Howrse igen efter ett uppehåll på två år. Tyvärr var jag tvungen att skapa en ny användare eftersom jag inte kom ihåg mitt gamla användarnamn, och kunde inte hitta mina uppgifter på mejlen. Aja, finns inte så mycket man kan göra åt saken... Jag hade glömt hur roligt och beroendeframkallande det spelet är.

Måste bara kolla en sak som jag aldrig förstått mig på. Hästar som heter exempelvis Sto 1654.34 och liknande. Vad står det för? Vad betyder det? Blir helt knäpp när man ser att var och varannan häst heter något sådant, och jag är så frågvis av mig och måste veta allt :(

Sto är ju könet och siffrorna är vilken genetisk potential hästen har. Vanligt om man avlar mycket, då orkar iaf inte jag hitta på namn till alla hästarna
 
Sto är ju könet och siffrorna är vilken genetisk potential hästen har. Vanligt om man avlar mycket, då orkar iaf inte jag hitta på namn till alla hästarna
Jo sto säger sig själv om vad det står för :p tack för svaret! Låter rimligt nu när du säger vad siffrorna står för, kanske är jag som är lite smått efterbliven när man inte spelat spelet på länge :cool:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp