Howrsetråden, nummer 10!

Kan ge SM-föremål två ggr till denna vecka, har de här. Skriv här på buke eller pma i spelet om du vill ha nån.

Filotes klapp x 3
Zeus blixt x 1
Fruktbarhetstrollspö x 1
Apollos lyra x 7
Medusas blod x 5
Helios stråle x 3
Pandoras ask x 20
Plutos pergament x 18
Krösus gåva x 16
Ungdomens vatten x 9
Svart orkidé x 5
Hypnos täcke x 2
 
Kan ge SM-föremål tre ggr denna vecka, har de här kvar. Skriv här på buke eller pma i spelet om du vill ha nån. Jag kollar o skickar senast i helgen. :) (Säkrast att skriva här på buke då jag inte är aktiv på howrse så glömmer kanske att logga in där och kolla).

Filotes klapp x 1
Zeus blixt x 1
Fruktbarhetstrollspö x 2
Apollos lyra x 7
Medusas blod x 5
Helios stråle x 3
Pandoras ask x 20
Plutos pergament x 18
Krösus gåva x 16
Ungdomens vatten x 7
Svart orkidé x 5
Hypnos täcke x 2
 
Nån som fortfarande spelar? Fick för mig att gå in igen och spela lite, och såg jag kan köpa ett pass för equus, nån som vill hjälpa?
 
Nån som fortfarande spelar? Fick för mig att gå in igen och spela lite, och såg jag kan köpa ett pass för equus, nån som vill hjälpa?
Jag spelar fortfarande, dock så är jag inte så aktiv här.
Jag brukar hålla equus åt folk medans de köper pass, kräver inte att man ska hjälpa mig med det då är bökigt att skeppa fram och tillbaka med mina miljoner.

Bara PMa mig på howrse, heter Beatrech där.
 
Jag får väl räknas som väldigt aktiv då jag loggar in minst en gång per dag och oftast sköter ca 20 hästar och har ett riktigt bra center. Jag håller dock till på den internationella servern, samma användarnamn, om nån vill ha hjälp med nåt.
 
Hejsan Hej! Någon här inne som vet om spelaren Lexxia eller ponnybackens finns i detta forumet? Jag själv heter Netzzi på howrse och letar efter Akhal tekes Diamantäppleshästar :)
 
Heter du Mirtai med på hw? @Mirtai
Jag avlar topp Paint och Perscheron, och sidan avlar enhörinngar för tjäna in pass, så det är lite att hålla igång :)
 
Heter du Mirtai med på hw? @Mirtai
Jag avlar topp Paint och Perscheron, och sidan avlar enhörinngar för tjäna in pass, så det är lite att hålla igång :)
mirtai med litet m.

Avlade hannos i toppen innan, men orkade inte med att hela tiden vara tvungen att bluppa/träna. Nu kan jag avla helt i min egen takt :)
 
mirtai med litet m.

Avlade hannos i toppen innan, men orkade inte med att hela tiden vara tvungen att bluppa/träna. Nu kan jag avla helt i min egen takt :)

Aha, kikade in din sida och tyckte kände igen den lite. Tänkte lägga till dig som vän där men vi är tydligen vänner på hw :up:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp