Bukefalos 28 år!

Hundarnas dejtingtråd

Jag tycker inte att ni respekterar min auktoritet som TS :rage:

Så för att återföra tråden på rätt spår - var det någon som fick en Alla-hjärtans-dag-dejt i helgen eller? Svansson spenderade den som en ungkarl genom att hänga i soffan, kollade tv och hinkade öl med min sambo :down: Sunkigt!
 
Förlåt :(



:nailbiting: Jag går omvägar om dobbisar :o
Inte runt Ammo, han är göllig juu!
12744199_10153196594071707_7672200028435198834_n.jpg
 
Ladda fick ingen alla hjärtans dag-dejt trots utviksbild och ros i mun :(

Men, hon kanske träffar någon på buketräffen på lördag :sneaky:
Om inte Ladda får napp så är det ju inte konstigt att inte Svansson får napp!

Men vi kräver definitivt en uppdatering efter hundträffen på lördag. Det hörs ju på namnet att det är som gjort för att träffa en snyggingt! ;)

@mandalaki För den här gången dårå!
 
Nää ingen Valentines date här inte. Eller det beror på, räknas ett möte med grannens aggressiva vildkatt?? där fick han sig en kyss, och inte den mysiga varianten :D

Bobber fick ligga i badrummet på golvet större delen av dagen då han mest va ivägen när vi höll på att packa ner och flytta större delen av nedervåningen. han kompenserades med en jätte promenad i skogen sen, och avslutades med katt skrället. Sååå överlag sög nog hans alla hjärtans dag :rofl::rofl:
 
Ung, snäll kille söker en likasinnad tjej. Min matte säger att jag är en tuff mjukiskille.
Du som älskar att bada och tycker att den perfekta sommardagen spenderas med att springa det snabbaste du kan genom vattnet. Du som gillar leksaker och tycker att den perfekta leken är att jaga mig och min leksak i timmar, men sen ändå aldrig försöker ta den av mig eftersom att du förstår hur mycket den betyder för mig.
Du som delar mitt stora intresse för skor. Kanske har vi en vacker dag några egna skor samlade i en fin hög i soffan? Jag är en sån som älskar att ge och jag kan putsa dina öron i timmar framför en bra film utan att du någonsin behöver putsa tillbaka.
Du får gärna dela mitt intresse för mat och du får inte vara rädd för höga höjder då en stor del av mitt liv spenderas både på köksbordet, diskbänken och på fönsterbrädorna. Man ser så mycket mer av världen från ovan (och högt uppe kan man ofta hitta mat också).
Men viktigast av allt är att du är glad och snäll, som jag. Bossiga tjejer som tacklas får mig att springa åt andra hållet. Sa jag springa? Jag älskar att springa. Så mycket att min matte kallar mig Forrest Gump. Hon påstår att vi lite lika, jag och Forrest.
Jag är en riktig friluftskille som tycker att dagen är för kort för att någonsin vilja gå in. Jag är den där som alltid är spårlöst försvunnen i samma sekund som matte öppnar ytterdörren för att gå in igen. Inte för att smita, bara för att få vara lite mer ute. Jag är en glad kille som njuter av det goda här i livet med en aldrig sinande optimism och energi. Livet är fullt av möjligheter och finns det en fest så är jag alltid bjuden.
Inga vägar är för långa, inga hinder är för höga och inget stup är för djupt för att inte våga hoppa.
Finns du där ute?

12654442_10153409133378030_2917147748812307604_n.jpg
Ebrah hälsar att han låter underbar, men undrar om han verkligen kan springa i salukihastighet eller om han kan tänka sig att jaga istället för att jagas? Hon vill också gärna putsa öron, inte bara bli putsad :D
 
10527458_10152371059458353_2380726758939348738_n.jpg


En glad och sprallig kille på 4 år söker en trevlig tjej att dela vardagen med. Ingen pedant då jag tycker om att bli smutsig. Söker sällskap för simturer, vandringar i fjällen och gärna någon som också tycker det är kul med agility. Älskar du att jaga katter och tar livet med en klackspark är jag hooked. Jag är egentligen ganska mesig så en tjej med skinn på näsan är ett plus!
 
Jag tycker inte att ni respekterar min auktoritet som TS :rage:

Så för att återföra tråden på rätt spår - var det någon som fick en Alla-hjärtans-dag-dejt i helgen eller? Svansson spenderade den som en ungkarl genom att hänga i soffan, kollade tv och hinkade öl med min sambo :down: Sunkigt!

Tja, Monster fick sig ju några rejäla tungkyssar men det var sådana han stal av matte... :wtf:
 
10527458_10152371059458353_2380726758939348738_n.jpg


En glad och sprallig kille på 4 år söker en trevlig tjej att dela vardagen med. Ingen pedant då jag tycker om att bli smutsig. Söker sällskap för simturer, vandringar i fjällen och gärna någon som också tycker det är kul med agility. Älskar du att jaga katter och tar livet med en klackspark är jag hooked. Jag är egentligen ganska mesig så en tjej med skinn på näsan är ett plus!

Jag må vara liten, men skinn på näsan har jag och jag gillar golden :D Enda stora hundras jag verkligen gillar ordentligt, för dom är snälla och trampar inte ner mig. Andra småbrudar kan dock hålla sig väck, för annars riskerar dom att få en rak höger.... Katter jagar jag mer än gärna och vill helst hinna nypa till dom ordentligt med..... Skita ner sig kan du iofs få göra själv, men jag bangar inte för en tur i hällregn. Jag är inte så himla duktig hoppare, men en jäkel på att kuta under alla hinder som är i vägen för mig :p

Date ? /Mini
Untitled by heffalklumpens, on Flickr
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp